Ik koop altijd Robijn als die 1+1 is. Dan een flesse witte was en de rose chique.
We gebruiken geen wasverzachter, daar kan mijn vriend niet tegen. En we hebben nog een fles zelfgemaakte wasmiddel. Ik gebruik dat meestal om en om haha
Ik koop altijd Robijn als die 1+1 is. Dan een flesse witte was en de rose chique.
We gebruiken geen wasverzachter, daar kan mijn vriend niet tegen. En we hebben nog een fles zelfgemaakte wasmiddel. Ik gebruik dat meestal om en om haha
In wit wasmiddel zit vaak bleekmiddel, dus die zou ik niet voor andere wassen gebruiken
Ik gebruik dit wasmiddel ook. En ook met ecover, maar die is bij mij helemaal dik geworden?! Haha snap er niks van, maar hij komt gewoon niet meer uit de fles. Dus nu maar met AH puur wasverzachter.
Ik gebruik altijd Formil van de Lidl en qua wasverzachter wat er maar in de aanbieding is. Formil is goed uit de test gekomen van de consumentenbond (wel van 2016) en cheap dus prima. link
Ik verander ook nog wel eens, maar voor witte was altijd Ariel. Nu toevallig ook van die capsules. Ook Ariel Color, maar die gebruik ik dan ook maar voor zwarte was, aangezien Ariel geen speciale heeft voor zwart. Heb op vakantie die van de Lidl gebruikt, vond ik eigenlijk best fijn!
Ik zit eigenlijk altijd een beetje vast aan Ariel omdat dat de favo is van mn opa en ik doe ook altijd zijn was, dus dan vind ik het altijd teveel gedoe om verschillende te gaan kopen…
Ik ben wel nog op zoek naar iets dat je witte was echt knetter wit maakt, want dat doet Ariel toch niet. Heb wel kunstgebit tabletten en HG geprobeerd, maar werkt niet super.
Robijn wasverzachter vind ik erg fijn! In de aanbieding koop ik dan een voorraad. Deze 2 zijn favorieten maar weet niet of ze nog verkocht worden
Voorheen aaaltijd de roze en oranje van Robijn, maar onlangs eens gegoogled wat nu eigenlijk het beste wasmiddel was. Dus nu Formil van de Lidl. Ruikt niet echt super (weinig geur, niet per se vies of lekker) maar wast wel schoon lijkt het. Die voor kleur en voor wit het poeder Una van de Aldi.
Edit: ik zie nu dat @Grey de link geplaatst heeft naar het hele artikel
Ik gebruik altijd AH/Jumbo huismerk wasmiddel en Robijn Intense wasverzachter (Forever Gold en Paradise Secret zijn m’n favorieten). Maar waar m’n was vooral echt zoo lekker van gaat ruiken zijn deze (echt een aanrader!):
Gewoon robijn altijd , color, black of white. Geen wasverzachter.
Ik gebruik die ook en m’n was ruikt echt zoooo ontzettend lang lekker LAF IT
Jaaa echt he! Ik ben ook fan
Ik gebruik het liefst Lenor alle 3 de kleuren en dan ook de wasverzachter en unstoppables. Maar soms ook Ariël of robijn.
Geen idee, zou ook niet weten hoe ik dat zou kunnen zien op het etiket ofzo eigenlijk (en of dat überhaupt kan).
maar dan gewoon huismerk, 1,5 kilo voor 15 euro ofzo
Ik wil binnenkort nog die vloeibare variant van Seepje halen voor mijn handwasjes
Neutral. Geen wasverzachter.
Wasda?
Ik voel me na dit topic lezen echt weer alsof ik student ben, ik gebruik namelijk nooit wasverzachter want te duur haha
Voor de gewone was robijn, ik gooi gewoon alles bij elkaar. Alleen bij mijn beddengoed wasverzachter, omdat die zo lekker ruikt.