Stel dat je dan de loterij wint en enkele miljoenen hebt gewonnen dat je dan besluit rond kerst voor iedere forummer een cadeautje op te sturen en dat mensen thuis ruzie krijgen met hun partner ‘heb je een geheime aanbidder?’ Alleen omdat je het perfecte cadeautje wist te kopen voor iemand die je misschien nooit irl hebt gezien maar op basis van dingen van het forum redelijk ‘kent’.
Hahaha gewoon random een kaartje erbij met xjes pepe
Liefs Thierry
XXXXXX
PS. dit blijft een geheimpje tussen ons en Minerva
De gustibus et coloribus non est disputandum
Moet zo lachen om dit filmpje. Het is zo dom hahaahah. Wiens profielfoto is dit ook alweer?
Hahaha ja de pagina die het post lijkt inderdaad op MadameMignon Had dat nog niet eens gezien.
En denk dat ik bij het filmpje dan inderdaad moet denken aan @VickyViolence @Skadi
Even nog een screenshot:
Voor al mijn fans, hier is mijn IG:
https://www.instagram.com/p/CFHbFHigQGO/
waarom doet ie geen preview?
Maakte net het aanrecht even schoon met een doekje en toen moest ik denken aan dat verhaal over iemand die een boterham klaarmaakte op zo’n vaatdoekje
Hoe ehm moet ik dit voor me zien? of kan ik hier maar beter niet over na gaan denken.
Wat? Op een nat keukendoekje? Als het net uit de was komt is het alsnog goor, maar oké. Maar een nat gebruikt doekje??
En ze leeft nog?
Ik weet niet meer wie het was, het ging om iemands vriend dacht ik?
Nee @Marquez laat maar gaan deze.
Leuk verhaal om aan herinnerd te worden. En dit deed mijn vriend inderdaad We leven beiden nog!
Ik ben deze video aan het kijken en moest aan @Zemraluani denken
Ben nu ergens halverwege en het is echt al niet meer chill
Oh ik ga dit opzetten
Neeeeeee hahahah. Denk meteen ook aan een lang gesprek ooit hier over slechte slogans van gemeenten. Zie kansen voor een toekomstige ff-meeting met groepsfoto