Jaaaa!
Ik weet niet meer wie het zei, maar degene vertelde dat het superchill was om te sporten met sportbroek zonder onderbroek eronder aan te doen. Sindsdien doe ik dat ook en dat voelt echt veel fijner. Dus elke keer als ik ga sporten zonder onderbroek eronder denk ik aan het forum
Wat leuk
Ik moest weer aan deze post denken en mss is dit nog iets voor jou: ik heb net een jaar ProWritingAid gekocht en ben tot nu toe wel tevreden! Het ziet er iets minder sleek uit dan Grammarly maar het is wel wat diepgravender heb ik het idee. Wel vooral interessant als je met langere projecten bezig bent denk ik, om bijv in de gaten te houden dat je stijl consequent is, je niet teveel herhaalt, cliché’s vermijdt etc. Als je dat allemaal niet nodig hebt is gratis Grammarly wel voldoende. Volgens mij zit er zelfs een plagiaatcheck in! Ook betaalbaarder dan Grammarly trouwens.
Meteen je post opgeslagen! Klinkt heel goed. Voor nu gebruik ik het vooral tijdens mijn studie en belangrijke mails e.d. dus red ik me nog met de gratis versie, maar als ik meer nodig heb ga ik dit sowieso proberen!
Ik las net dat boef en selma uit elkaar zijn en toen moest ik aan @Enthusiasm denken. Maar die is er niet meer echt volgens mij
Ik had laatst echt veel problemen met een bestelling, en ik kon dat bedrijf ook maar niet bereiken, waardoor ik maar een 1 ster review op google achtergelaten heb met een hele klaagzang, waarna ik direct geholpen werd en te woord gestaan. Vervolgens heb ik in mijn reactie mail ook nog even staan klagen. Toen voelde ik me wel even verbonden met koning klacht @Karl_Lagerfeld haha
Hoop dat je een kortingscode of tegoedbon hebt gekregen
Hahaha nee dat niet, want het was ook gewoon heel slecht geregeld daar. Ze bleven alleen maar hameren op hoe ik waarschijnlijk een fout e mail adres had, en dat ze af en toe hun voicemail beluisterden (wat dus net het probleem was) Ik heb gewoon niet meer gereageerd, toen ik eenmaal het product binnen had. Ik heb wel mijn review weer weggehaald uiteindelijk dat wel haha vond het toch een beetje sneu voor ze, want ik had hun gemiddelde echt met een hele punt omlaag gehaald en ze hadden wel gelijk over dat er gewoon een langere levertijd was
Hahaha! Ik heb 'm gelukkig nog nooit in het echt gespot
Ik zie niet wat dit is. Waarom dacht je aan het forum?
Het is een veenmol.
Ik zie het niet goed hmm dacht kakkerlak of misschien bedwants. Dacht dat een veenmol veel groter was, maar ik heb dat plaatje in mijn hoofd dat hier werd gepost destijds en dat zal wel een close up zijn geweest :’)
Sorry maar dit is toch fucking groot??
4 cm ofzo? Als ik kijk naar verhouding met stoeptegel. Ik dacht dat veenmol 10 cm minstens was.
Ik vind het ook net een gemuteerde kakkerlak, gatverdamme