Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Weer in de trein hoor: volgens mij zag ik @Trenchcoat afgelopen week. Vroege ochtend Rotterdam-Utrecht? En anders heb je een look a like.

1 like

Dan heb ik een look a like haha. Ben nu stiekem wel benieuwd hoe degene eruit ziet :joy:

Dezelfde mooie haren vooral! Ik heb wel echt nog gekeken naar wat ze aan had om te zien of jij het zou kunnen zijn, maar het was maar simpeltjes vergeleken met jouw outfitposts :stuck_out_tongue: Dacht van als dat meisje een outfit aanheeft alsof ze naar een feestje gaat om 07:30 in de morgen, dan zou jij het nog meer kunnen zijn :stuck_out_tongue: (je ziet er altijd zo stylish uit!)

2 likes

Awh zo lief :blush:!!!

Als ik een sportschool foto zie van @Karl_Lagerfeld op insta, denk ik meteen aan je post op het forum dat je geen ondergoed draagt onder je sportlegging :joy:

1 like

Hahaha :joy::joy: ja daar werd gisteren ook nogal van op gekeken toen ik mn onderbroek uit deed in het kleedlokaal van de sportschool

1 like

@grace ik zie net die rotkop van Arnon Grunberg langskomen. tegenwoordig verzacht het feit dat ik dan aan jou moet denken en moet lachen dit leed. dank daarvoor.

1 like

Ik… weet niet hoe ik me nu voel.

1 like

eh ik heb ook andere, positievere associaties bij jou hoor :tongue:

3 likes

ff nagels lakken

37 likes

@Nescio Deze ~licht erotische~ Arnon is voor jou xx Merry Christmas

2 likes

Grammarly wil dat ik Oxford comma’s toevoeg aan mijn tekst. Moest meteen aan @grace denken. Zit jij hier achter?

2 likes

13 likes

Heb jij trouwens de betaalde versie en zo ja, ben je er blij mee?

Nee, ik heb geen betaalde versie. Ik gebruik het als extra check, maar weet dat ik er niet helemaal op kan vertrouwen. Heb er wel al vaker over na zitten denken, want ik vind de gratis versie al heel fijn.

Hmm jammer dat je geen free trial van de betaalde versie kunt proberen! Ik begin binnenkort weer aan een groter schrijfproject en het lijkt me best een fijn extra vangnet.

Ik heb net ‘luchtig vermaak’ gebruikt om een situatie te beschrijven en toen moest ik aan @Penny_Lane denken. Waar ben je trouwens? Heb t idee dat je een beetje afwezig bent

4 likes

Ik zag iemand met een prei in zijn boodschappentas, kan daarbij ook alleen nog maar aan het forum denken @grace

7 likes

Hahahaha, ik was helemaal vergeten dat ik dat hier een keer gezegd had maar de prei-theorie maakt een comeback :joy:

1 like

Ik kocht laatst bosui en dat zijn eigenlijk toch een soort minipreitjes dus ik dacht, er is nog hoop voor mij

16 likes