Mwa ik denk dat je dat zelf het beste merkt. Ik heb wel echt wandelschoenen “nodig” want meer dan 20km op hardlopen schoenen vind ik niet fijn lopen. Een vriendin van mij vindt het heerlijk, dus het is heel persoonlijk.
Ik vind zelf de eerste 10km altijd kut, en daarna gaat het altijd wel. Tot 20km is mijn ervaring dat t sowieso wel goed gaat en leuk is. Wat ik met de vierdaagse altijd doe is ibuprofen slikken voor het slapen gaan en bij het opstaan, dan heb je minder last van stijfheid en loop je soepeler. Maar wat @Fredje zegt probeer goed te letten of het spierpijn is of “peespijn” of gewricht pijn want je kan echt dingen echt kapot lopen en dat is echt niet geinig. Oh en de camelback vind ik echt een lifesaver. Af en toe een slokje nemen is echt veel fijner. En muesli repen/snacks/boterhammen (neem genoeg eten mee).
@Hinkje oo echt gaaf! De dodentocht hoop ik ook nog eens te lopen! Lijkt me echt heel gaaf!
@Tamara ik loop voor de afstand dus ga niet echt perse op zoek naar een leuke route oid. Ik vind een luisterboek heel leuk maar met een vriend/vriendin die hetzelfde tempo loopt ook gezellig.