Waar erger jij je aan?

Haha ik had het ook ineens door toen ik het plaatste. Maar ik droeg op dat moment geen wit kleedje met zonnebrilletje helaas.

5 likes

Ik erger me altijd aan autorijden naar / in Amsterdam. Raad eens wat ik zo moet gaan doen. :roll_eyes:

Dat het morgen kutweer wordt als de hele wereld + ikzelf vrij is

‘Kan niet’ bestaat niet! Nee grapje. Maar jij hebt het dan in ieder geval geprobeerd. Zij keek niet eens toen ze vouwde :persevere:

2 likes

Of dat je rood bent van het sporten en dat mensen dat dan gaan benoemen. Alsof ik niet weet dat ik eruitzie als een tomaat.

7 likes

@Smash @Briseis Ooohhh ja beide indd…verschrikkelijk irritant. Alsof ik er voor gekozen heb om zo wit te zijn. En ik word nou eenmaal snel rood met sporten ja!!! :rage:

1 like

Sowieso mensen die iets overduidelijks over je uiterlijk moeten benoemen. Alsof je zelf niet in de spiegel kijkt?!
Ik had eens een dikke puist naast mijn neus, zegt een collega ‘hee wat heb je daar?’ Dan denk ik echt dat kun je toch zien of niet dan?! Wil je het me zo graag horen zeggen ofzo? JA DAT IS EEN PUIST!! :face_with_symbols_over_mouth:

10 likes

Maar dit dus. Een keer met uitgaan leerde ik een vriend van vrienden kennen. Dus ik stelde me voor en hij ook, lekker degelijk en normaal. En het eerst volgende wat is hij zegt is ‘Ow maar je hebt wel overal gaatjes in je gezicht’ dus ik ‘:no_mouth:uh wat?’ ‘Jaa nou daar’ wijst naar mn wang met acne littekens :frowning:️
Toen heb ik ff stiekem op de wc gehuild hahaha :joy: daarna was ik weer oke hoor, maar normaal zegt nooit iemand er wat over dus dat kwam totaal onverwachts. Zo van oh dus andere zien het schijnbaar ook.

@Chipss Die gast is een eikel! Waarom zegt hij zoiets joh?!? :fu:

3 likes

Wtf. Waarom zijn mensen zo?

1 like

Dat iedere 6e post op instagram een reclame is. En omdat ik veel over eten op zoek op insta vaak ook een reclame voor eten. Maar ik heb met mezelf de afspraak dat ik alles wat niet vegan is verberg of rapporteer (qua reclames). En dat is dus een hele klus met zoveel reclames :rage:

4 likes

@ClaireCharlotte @Smash Ja ik snap het ook oprecht niet… :disappointed:

Soms als je niet weet wat je moet zeggen ligt een opmerking over het uiterlijk best voor de hand.

Een positieve opmerking leek me dan logischer :frowning:

1 like

Het feit dat een vriendin van me regelmatg dingen vertelt aan anderen die ik in vertrouwen vertel, en dan als excuses geeft dat ze dacht ik het wel al verteld had.

@Chipss Wat lomp zeg, wat wil zo iemand daar nou mee bereiken. Echt kansloos.

1 like

Ik snap wel dat et superstom is maar soms vertelt iemand me iets in vertrouwen wat ik dan ook op een bepaalde manier moet “verwerken” en dan vind ik het wel prettig om het er met mn vriend over te hebben. Maar hij houdt er dan ook wel zn mond over.

5 likes

Vandaag op het werk aan de telefoon pittige discussie gehad met een klant en nu erger ik me aan mijzelf dat het me blijkbaar zĂł dwars zit. Ben echt aan het malen. Ugh.

storing in lade twee

4 likes

Gister voor het eerst in tijden zelfbruiner gebruikt en vanmorgen was het heel mooi egaal. Nu zitten er ineens overal strepen en vlekken :persevere:
Ik voel me heel erg Jersey Shore… of snog marry avoid.

2 likes

Aan mijn lichaamsbeharing waarom stam ik af van de gorilla?

2 likes