Waar erger jij je aan #4

en @London :heart: voor de herkenbaarheid (helaas). Mochten jullie ooit eventjes (erover) willen kletsen, pm is open!

Ik zit in een restaurant op een vriend te wachten en twee oudere mannen zitten heel duidelijk over me te praten maar ze zitten te ver weg dat ik er gewoon iets van kan zeggen. Het is de hele tijd gluren en tegen elkaar smoezelen en ze zijn zoooooo comfortabel ermee. Helemaal niet vriendelijk ook maar echt zo huehuehue zou je dr doen achtig. Ze weten ook gewoon dat ik ze zie en dat maakt het alleen maar leuker.

Wat lief, dankjewel :heart: al vind ik het natuurlijk niet leuk dat jij het ook herkent…

Mensen die copyright niet snappen.

Edit: of het wel snappen maar er gewoon dikke schijt aan hebben.

Dat je bij marktplaats nu ook ‘gelijk kunt oversteken’ en dat iedereen dat nu wilt. Ja sorry ik heb geen zin om 5 x 6 euro verzendkosten voor te schieten. En dan te moeten wachten tot mensen eens aangeven dat ze het pakje binnen hebben

Échte ingrediënten, gelukkig maar, ik was even bang dat dit flesje drinken nep was, een optische illusie ofzo.

Dit vind ik echt van die onzin voor mensen die denken dat je doodgaat van E-nummers.

18 likes

Aan het publiek dat net bij Mumford and Sons was

Ja, same.

En specifiek mijn ergernis: de twee jongens die echt MINSTENS zeven keer langs ons heen en weer wilden en we dus elke keer op moesten staan. Rot op.

Ik stond in het publiek en NIEMAND luisterde. Iedereen was aan het praten en weet ik veel wat en het deed zo af aan de avond!

1 like

Wat vreselijk. En sneu. Nu erger ik me ook

1 like

Mensen die op instastory’s plaatsen naar welke muziek ze momenteel luisteren.

4 likes

Dat diezelfde irritante gast op stage zijn gebruikte theezakje op mijn bureau (naast de zijne) legt
Waar heeft die jongen last van :rage::rage::rage::rage:

Edit: ik zei er wat van en nu noemt ie me territoriaal lol

12 likes

Dat is zeker een accuraat beeld!!!

2 likes

Zou me er ook kapot aan ergeren. Maar op mijn oude werk waren er ook heel veel mensen die bij het keukentje hun theezakje lieten liggen want je kan er dan wel 2! Kopjes van zetten en anders is het zonde. Nee ik ga niet thee zetten met jouw ranzige verfjokkelde theezakje die er god knows al hoe lang ligt. Tyf op en gooi gewoon je troep weg.

@Topaas bah wat stom zeg! Ik zal zulke mensen echt nooit nooit begrijpen.

8 likes

Hahahaha ja die meme is echt precies hoe ik me voel, nooit gedacht dat ik zou kunnen relateren aan Trump. Ook zo vies op t aanrecht idd, als jij je theezakje 10 keer wilt hergebruiken moet je m gewoon lekker bij je houden!!

1 like

Aan witte geprivilegieerde oude mannen;

Ik was aan het helpen in de keuken van mijn stageplek en één van de dames daar had een ei gebakken voor een leraar. Hij ging vervolgens even ergens anders heen en bleef minstens een uur weg. Op een gegeven moment kwam hij terug om zijn ei te halen. Dat lag gewoon nog in een pannetje op het gasfornuis. Zegt die lul; kon je het niet even warm houden?

Hahah gast? Walgelijk verwend gedrag.

6 likes

Hahaha wordt dat heel vies?

Aan mezelf. Ben nu nog in een hele spirituele vibe en ik wil bij alles “mijn reis” noemen. Maar ik wil niet zo overkomen haha. Dit trekt vanzelf wel weg maar voel me nu zon aansteller haha

3 likes

Ik zit mezelf zo in de weg. Moet nog 3 interviews transcriberen maar ik weiger eraan te beginnen omdat het zo’n hersenloos saai werk is en ik zoveel betere (intellectuelere) dingen te doen heb.

Ja en mijn vriendin was echt verdrietig. Zij en haar aanstaande zijn de meest lieve zachtaardige mensen die ik ken. Staan altijd klaar voor een ander etc. En dan veroordeeld worden door zo’n gekkie, dat gaat me echt aan mijn hart.

1 like