Vragentopic Secret Santa 2019

Mijn DHL punt is gewoon heel ver weg en ik heb geen zin om dat hele eind door die kou te fietsen, haha. Terwijl PostNL bij me om de hoek is :woman_shrugging:t4:

1 like

Oehhhh spannend! Ik ga alvast klaarzitten

1 like

Ooh, vind het nu al super leuk!
Zal het meteen openen!
Zoo nieuwsgierig nu :smiley:

Misschien een gekke vraag/opmerking en ik snap dat er dit jaar niet zoveel aan gedaan kan worden, maar ik merk dat ik het jammer vind dat de foto’s van de pakketjes en de vragen en gedichten door elkaar staan. Ik vond het de vorige keer makkelijk en leuk dat je zo in een topic door alle foto’s kon scrollen zonder al te veel berichten tussendoor. Misschien kan dat de volgende editie weer apart?

Ik wil echt niemand aanvallen :see_no_evil:

5 likes

@traveljunkie

Ho ho ho,
De santa tracede net jouw cadeau

Ze dacht: die wordt morgen bezorgd,
Maar er is vandaag al voor gezorgd!

Het pakketje is aangenomen door de buren,
Eén huisnummer lager, daar kan naar je pakketje turen.

Geniet ervan!
Santa

2 likes

@Chesirecat

Je pakketje gaat morgen of zaterdag op de post
en dan ben je eindelijk van de spanning verlost!

Liefs, Santa

ps: alvast excuses voor m’n handschrift

Lieve @Jeminae

Santa is jou echt niet vergeten deze dagen.
Hij wil gewoon jouw pakketje heel goed laten slagen.
Hard bezig dagen en nachten.
Je moet nog heel even blijven wachten.
Het is Santa’s plan om je pakketje dit weekend te versturen.
Dus het wachten duurt nog zo’n 120 uren.
Maar het komt er echt bijna aan.
Zodat het mooi bij je kerstboom kan staan.

1 like

Agreed :raised_hands: snap het wel hoor voor de pakketjes die “vroeg zijn”, maar ik skip eigenlijk heel veel van dit topic want persoonlijke berichten. Nu mis ik dus (denk ik?) ook foto’s en vind die juist zo leuk en lief om te zien.

Als het kan he, want anders overleven we het ook wel :joy: maar looove het fototopic :smiling_face_with_three_hearts: Is het raden daar normaal gezien ook niet in dat topic? Of maak ik het nu alleen maar verwarrend?

Wanneer moet je pakketje uiterlijk op de post? :blush:

Beste Secret Santa’s, om een wildgroei aan topics tegen te gaan, dopen we het collagetopic om tot collage- en fototopic. Aangezien er geen collages meer worden gepost, loopt dat niet door elkaar en staan straks alle pakketjes netjes onder elkaar.

@Lentex ik heb jouw pakketje alvast verplaatst. Volgens mij zijn er verder nog geen uitgepakte pakketjes gepost. Anders laat maar even weten.

9 likes

Hoi, ik had mijn pakketje ook al gepost een tijdje geleden! Op dinsdag 26 november.

1 like

Lieve @Dazed

Santa heeft door de straten gelopen
En mooie, fijn dingen voor je kunnen kopen
Het pakje is bijna af en klaar
Er is echter een maar
Santa woont redelijk dichtbij
Dus er is vraag van mij
Heb je de komende tijd even
Een moment waarop ik je pakje kan afgeven?
Als een vreemde Santa aan je deur je niet bekoort,
Gaat het gewoon met de post zoals het eigenlijk hoort

Liefs van Santa

2 likes

Hoi Santa! Wat leuk om wat te horen :blush: Bij mij thuis is helemaal top, ik ben de komende dagen eigenlijk elke avond wel thuis (vanavond ook), en zondag waarschijnlijk ook overdag. Als je het liever nog iets specifieker af wil spreken is dm’en misschien handig?

1 like

Hoi Santa, kun je een heads up geven als het pakketje eraan komt? In verband met werk ben ik doordeweeks niet thuis, misschien wil mijn oudere buurvrouw het wel aannemen als ik het lief vraag. :blush:

Misschien is dit al gevraagd of staat het al ergens, maar gaan we raden wie onze Santa is als alle pakjes zijn open gemaakt?

Ik wilde heel graag wachten met openen, maar kon me niet inhouden :joy: Heb alleen het gedicht gelezen en dat was al fantastisch :heart::heart::heart: Ook denk ik al te weten wie mijn santa is :smirk:

1 like

Ja we willen wachten met raden tot iedereen haar pakketje heeft ontvangen.

Leuk dat je zo enthousiast bent :smiley:

1 like

Wacht iedereen hier tot kerst van degenen die al pakketjes hebben of gaan jullie al uitpakken?

1 like

Door dit soort berichten weet ik niet of ik me nog veel langer ga kunnen inhouden hahah

1 like

Hoi Twijfelaar,

Deze santa stond van de week voor een dichte deur bij de winkel waar een van je cadeautjes vandaan komt. Morgen probeer ik het nog een keer en kan alles jouw kant op.
Ik zal je via de organisatie je track en trace code sturen, Zodat je weet wanneer je het kan verwachten.
Ik zie dat het bij DHL mogelijk is om het pakketje rechtstreeks naar een pakketpunt te laten brengen. Kan je het laten weten als je dat een handige optie vindt?

Haha nee ik heb geen geduld om te wachten tot kerst!

1 like