Vragen aan de mods en admins

Is het een idee om een soort van FAQ op te stellen of zoiets? Aangezien hier best vaak dezelfde vragen voorbij komen volgens mij?

2 likes

Er is een handleiding. Maar ik moet even kijken of ik daar deze week tijd voor heb om het verder aan te vullen. Of een andere mod natuurlijk.

2 likes

Oh ja, hier: Forumhandleiding

1 like

Misschien is dit al gevraagd hoor, maar komt het nog dat het members only gedeelte alleen voor leden zichtbaar is met een bepaald aantal posts? Nu is het namelijk alsnog redelijk openbaar, even een account aanmaken en iemand kan alles al lezen

De voorkeur ging over het algemeen uit naar 50 berichten als minimum. Maar dan moeten er wel mensen zijn die daar natuurlijk aan zitten. Anders kan niemand het lezen. Daarom hebben we het voor nu even zo gelaten.

1 like

Ja begrijpelijk! Het is nu inderdaad nog niet zo handig

Jezus, zoveel heb ik er niet eens :eek:

Hoe markeer ik in een keer alles in een topic als gelezen?

Ik doe dat door het balkje aan de zijkant in 1x naar beneden te scrollen!

1 like

Die heb ik niet op mijn telefoon. Kan het op een andere manier als ik al in het topic zit? Of alleen buitenom?

Zie je niet die blauwe cijfers rechtsonder? Daar kun je op klikken en dan zie je die scrollbalk

1 like

Ik kan op mijn telefoon (iPhone 5) niet helemaal naar boven scrollen, verder dan dit kom ik niet

1 like

Tijd voor een nieuwe telefoon. Dit is een beetje klagen alsof je met je Nokia 3310 niet op het forum kunt komen.

Neegrapje. Ik heb helaas het antwoord niet :disappointed:

5 likes

:sweat_smile:

Ik krijg (zowel op mijn laptop als op mijn mobiel) als ik wil inloggen steeds de melding ‘U kunt zich niet aanmelden vanaf dat IP adres’, en dan kan ik me dus niet inloggen. Nu zit ik via Hola in m’n browser en lukte het wel. Kan ik hier iets tegen doen?

Yes, thanks!

Als ik een forum negeer krijg ik dan nog wel @ meldingen? Ik zit namelijk van alles te negeren (zoals het honden topic) maar als mensen daar iets over me willen zeggen wil ik dat eigenlijk wel kunnen zien.

1 like

Volgens mij omdat dat een nieuw account is met nog heel weinig posts. Is laatst gezegd vm

3 likes

waar kun je dat zien eigenlijk?

ik zie dat niet staan maar komt misschien omdat ik op telefoon zit?