Vragen aan de mods en admins

@anon25548216 oh de app werkt niet helemaal bij mij geloof ik? Als ik zoek op ‘forumfeminarum’ of ‘feminarum’ kan ie niks vinden en als ik zoek op ‘forum feminarum’ sluit de app steeds.

Ja gewoon ergens in het midden

probeer eens ‘www.forumfeminarum.nl’ daar in te tikken?

Ah ja nu heb ik hem wel.

Ff in een paar topics getest en het lijkt erop dat de terugknop daar wel werkt zoals het hoort! Ik krijg hem alleen niet altijd te zien, maar so far so good.
Ik forum alleen liever gewoon via mn browser dan die app dus mocht het in de toekomst ooit lukken om het ook daar te laten werken, dan zou dat top zijn.

1 like

Ik ga mijn best doen voor je maar ik durf niets te beloven helaas - het vervelende is dat ik namelijk geen Android-device hier heb om te testen (buiten dan een tablet met daarop versie 4.4 die echt te oud is…).

2 likes

Dankje! En het heeft wat mij betreft ook geen haast ofzo hoor! Alles werkt top en dit is maar een kleinigheidje. Heb dan liever dat jij en @Nescio ook eens wat vrije tijd hebben ipv elke vrije minuut in het forum te steken :wink:

5 likes

Sorry misschien een domme vraag maar ik begrijp niet hoe je kunt zien dat er nieuwe berichten zijn geplaatst.

Mijn topiclijst ziet er nu zo uit; krijg je alleen blauwe bolletjes als je er al eens in hebt gepost? En hoe maak ik onderscheid tussen een topic waar nieuwe berichten in staan als ik er nog nooit zelf in heb gepost, en topics die ik al heb uitgelezen? Die zien er nu hetzelfde uit bij mij en als ik er op klik kom ik dan soms 3x bij dezelfde post omdat ik vergeet dat ik hem al uit had gelezen :stuck_out_tongue:

@hanson Ik heb echt precies hetzelfde

Ik ook!

Bij mij is het zo! Lichtblauw heb ik gelezen maar verder zie ik niet of ergens nieuwe berichten zijn. Ik kijk niet in het moestuintopic en ook niet in het Amsterdamtopic maar bij de ene is een blauw bolletje en bij de andere niet

Ik heb het moestuintopic nog nooit opengeklikt

Maar ik heb het amsterdamtopic ook nog nooit aangeklikt dus ik snap het verschil niet zo goed. Ik klik nu soms drie keer een topic aan wat ik al helemaal uit heb, haha

Bij het Hamburger Theme heb ik er geen last meer van en is alles inderdaad zwart of grijs. Top, dankje!

2 likes

Ik heb het classic theme en ik heb alle topics op normaal

Oh ja dit is wel duidelijk ja. Ik heb niet zo lichtgrijs of zwart als jij, bij mij op de laptop is alles dezelfde kleur blauw. Ik kijk even welk thema ik aan heb staan

Edit: ik heb m op discourse classic!

1 like

Ik heb mijn mobiel net op hamburger gezet en dat scheelt niet zoveel. Ik forum verder niet via mijn laptop

Oh ja dat is een oplossing denk ik. Thanks💕

1 like

Kan ik ergens weer uitzetten het forum me notificaties stuurt? Dat er (1) bovenin het tabblad staat. Vind het toch wel verwarrend.

Gebruik je chrome?

@Jenn Ja chrome en @anon68622085 Er staat bij mijn voorkeuren al dat ik live notifications geweigerd heb maar hij doet het toch