Vragen aan de mods en admins

Hoi, is dat nu nog steeds het geval? Of is dat inmiddels weer voorbij?

@Oprah heb je het alleen bij korte hele snel getypte berichten? Dat goedkeuren? Kan zijn dat je te snel typt.

Ik type snel ja haha! Maar heb het bij alle berichten, kort en lang.

Hm, @anon25548216 kan het zijn dat ons @Oprah nu als spam gezien wordt omdat ze een paar keer heel snel een aantal korte berichten typte? Dan ze nu standaard goedgekeurd moet worden?

Dat is best mogelijk.

@Oprah: zag je toevallig iets van een melding voorbijkomen dat je wel heel erg snel tikte?

Nee, alleen dat de berichten moeten worden goedgekeurd.
Maar het was vanmorgen meteen bij het eerste bericht al raak, dus dacht misschien heeft iedereen er last van.

Dit dus.

Maar dat heb ik expres verkeerd getypt om jullie te stangenā€¦

OMG ik typte express met 2 sā€™enā€¦ komt door mn nieuwe naam

4 likes

Mag ik je even in privƩ messagen om eens verder te graven? Scheelt weer de mensen hier lastigvallen :wink:

Ja zeker!

Ik heb het nog steeds.

Ik heb het probleem ook vandaag! 2 keer gepost en beide keren die melding. Geen korte dingen en dicht na elkaar ofzo

Ik heb het ook! Dit bericht is meteen een test of het altijd zo is.

Zie het bericht wel elke keer vrijwel meteen alsnog staan in het topic. Of zijn jullie gewoon zo snel?

Ik heb denk ik iets ingesteld dat ik allerlei topics volg en notificaties ervan krijg, ook met nieuwe topics blijkbaar. Ik kan alleen niet vinden hoe ik dat gedaan heb en hoe ik dat uit zet?

Ja klopt dat heb ik gevonden, dus ik zet steeds zoā€™n topic weer uit, maar er blijven nieuwe bij komen?
Alsof ik een soortvan standaard instelling heb aangepast, maar ook bij settings kan ik het niet terug vinden

zou nogal wat zijn als je nu volledig verbrand bent omdat je alles moest goedkeuren OMG

Haha thanks mods! Ik durfde bijna niets meer te posten omdat ik het zo zielig vond dat jullie alles moesten goedkeuren.

2 likes

Wat al bruin is, verbrandt niet zo snel :wink:

Niet iedereen had er last van. Een paar mensen. En uiteindelijk is het opgelost.

2 likes

Aaah super dat was het! Had dat bij centraal station per ongeluk aangezet

1 like