Was zoiets. Mijn juffrouw in groep 7 had dat en ik vond het zooooo mooi, wilde dat dus ook. Maarja zag er echt niet uit bij mij.
Wat heb/ga je ontbijten vandaag?
Wat heb/ga je ontbijten vandaag?
Omg ik volgde je niet eens terug sorry nu wel!
Twee beschuitjes met hagelslag en ene grote kop thee.
Welk boek heb je voor het laatst gelezen?
Uitgelezen: Half of a Yellow Sun van Chimamanda Ngozi Adichie. Gelezen, maar nog niet uit: Women Who Run With the Wolves van Clarissa Pinkola Estés.
Wat is jouw lievelingsmascara?
Jennifer Lawrence, ze lijkt me tof!
Met wie zou je nu graag willen praten en waarover?
Ik had een aantal jaar geleden een heel goede vriendin. We zijn heel plots uit elkaar gegaan en onlangs zag ik op haar whatsappfoto dat ze een kind heeft. Ik zou haar graag weer eens spreken over hoe alles de laatste jaren is gegaan.
Wat maakt je ultiem gelukkig?
fijne mensen om mij heen! en dieren en de natuur
hoe vaak per week doe je boodschappen?
Gemiddeld 3 keer per week!
Wanneer was je voor het eerst écht verliefd?
Ohh dit vind ik altijd zo’n lastige vraag. Mijn eerste vriendje daarbij was ik meer verliefd op het idee dat hij verliefd was op mij. Die jongen die ik daarna leuk vond is me een beetje aangepraat door een vriendin ‘dat is nou echt iets voor jou’. Mijn ex was ik wel écht verliefd op denk ik dus dan was hij de eerste.
Wanneer wilde je voor het laatst wel door de grond zakken?
Toen ik met fileparkeren niet goed uit mijn doppen keek en een auto toeterend langs me heen scheerde.
Waar zou je het eerst weer uit eten willen gaan als de coronomaatregelen voor restaurants weer versoepeld zijn?
Mijn favoriete Thai.
Zou jij het hardop uit durven spreken als je je kind eigenlijk niet zo leuk vindt? Geen momentopname. Een 24/7 stom kind.
Oef, lastig. Ik heb zelf geen kinderen maar denk dat ik dat misschien zou doen, maar kan me niet voorstellen dat ik niets leuk vind aan mijn potentiële kind. Ik zeg bijvoorbeeld wel heel vaak dat ik de puppytijd vreselijk vond maar mijn hond nu volwassen wel leuk is. Slechte vergelijking, maar I tried.
Heb je wel eens een anoniem kaartje of bloemetje of cadeautje aan iemand gegeven, zo ja wat, en heb je er ooit van meegekregen of die persoon het leuk vond?
Ja! Ik stuur elk jaar een valentijnskaart naar mijn nichtje en nu ze 12 is weet ze dat ik het ben, maar eerst niet. En dan incl. Lelijk basisschoolhandschrift. Oh en ze vindt het leuk! Dit jaar had ik er ook bonbons bij gedaan. Dat was helemaal een hit.
Wat is het mooiste / meest waardevolle cadeau dat je ooit hebt gekregen?
Ketting met as van mijn vader.
Wat wil je altijd al eens doen? Denk aan skydiven, ruimtereis etc
Gisteren want er ging iemand dood in Downtown Abbey
Moet je vandaag de deur nog uit en zo ja, wat ga je doen?
Ja, ik zit te wachten tot het droog is om naar de supermarkt te lopen.
Wat is je raarste gewoonte?
Ik slaap vaak met een handdoek op mn kussen omdat ik dat ruwe gevoel fijn vind
Wat was je aller best/mooiste/leukste vakantie ooit?
Interrailen door Europa. Mijn eerste echt lange vakantie zonder mijn ouders.
Wat mis je aan jonger/nog niet volwassen zijn?
Dat alles nog open ligt.
Wie was je favo leraar en waarom?