Tosti met kaas, pesto en groente, gewoon omdat we sinds kort een tosti-apparaat hebben.
met of zonder alcohol?
Tosti met kaas, pesto en groente, gewoon omdat we sinds kort een tosti-apparaat hebben.
met of zonder alcohol?
ZonderâŠ
Wat is je lievelingstoetje?
Ijs,chocolade, tiramisu, taart, eigenlijk alles wel
Kun jij goed voor planten zorgen?
Nee, mijn orchidee is alweer dood. Maar de andere 3 doen het nog goed!
Openbaar zwembad of toch in de zee zwemmen?
Zwembad, al dat vieze zand wat je een week later nog uit je bilnaad kan vissen vind ik vreselijk.
Wat was je leukste vakantie?
September 2017. Reis van Miami naar NY.
Ben je verliefd? Zo ja, is het wederzijds?
Ja en ja!
Wanneer en waarom heb je voor het laatst hard gelachen?
Gisteren. Een vriendin zat naast me en postte een recept op Twitter. Daarop maakte ik allemaal flauwe grapjes, zoals âziet er lekker uitâ en âmoeten we eens makenâ met een Hyves glitterplaatje erbij (navertellen is nooit grappig, sorry)
Wanneer was jou laatste ruzie?
Ik had laatst in de auto een klein akkefietje met mijn date, maar dat was echt van 0 tot 100 in 2 seconden en toen ook met dezelfde snelheid weer opgelost - gelukkig. Was wel weer heel fijn om te zien dat we samen zo makkelijk verder konden hierna. Echt ruzie kan ik me eerlijk gezegd niet herinneren, maar ik heb ook heel lang mezelf niet toegestaan om echt boos te worden. Gelukkig kan ik dit nu weer wel.
Welke smaak paaseitjes vind jij het allerlekkerst?
Gewoon melk met niets erin.
Op welke partij heb je gestemd vandaag?
Kip Siam. Was de eerste keer, maar ik vond het wel een succes eigenlijk voor iets uit een pakje.
Heb je een huisdier, en zo ja hoe heet hij/zij. Wanneer je er geen hebt wat zou je dan hebben en welke naam zou je hem/haar dan geven?
Ik heb een kat genaamd Tosti
Wat is je favoriete nummer om op te dansen?
Ik ben heel nieuwsgierig waarom een blanco stem! Zou je dit misschien willen uitleggen, evt in pm?
Thanks! Snap het nut van blanco stemmen nu iets beter
Lekker fout, meli meli van Ali B, Ronnie Flex etc.
Waar doe je altijd je boodschappen en ben je iemand die kleine beetjes doet of alles in Ă©Ă©n keer?
Elke week.
Naar welke mijlpaal in je leven kijk je uit?
Een vast contract (meer zekerheid).
Heb je een doel voor dit jaar?
Een leuke nieuwe baan vinden.
Wie in je familie- of vriendenkring bewonder je en waarom?
een van mijn beste vriendinnen
ze is gewoon zo een warm en goed mens. ik bewonder dat omdat ik weleens off-days heb en echt niet aan een ander kan denken, zij altijd wel.
rook jij?
Jeu sans frontiere (oftewel; spel zonder grenzen)
Wie hebben er allemaal een sleutel van jouw voordeur?