Ja, maar ik kom op een gemiddelde werkdag ook niet heel veel buiten.
Wat voor winterjas heb je?
Ja, maar ik kom op een gemiddelde werkdag ook niet heel veel buiten.
Wat voor winterjas heb je?
Nog geen!! Moet er echt een gaan aanschaffen. Heb nu mijn tussenjas aan en heb nog wel een hele warme van Moscow maar die is al wel oud en niet meer echt mijn smaak.
Heb jij nu al plannen gemaakt voor oud&nieuw?
Nog niet, ik vertik het om daar nu al mee bezig te zijn. Ik bekijk het waarschijnlijk pas op het laatste moment.
Zou je liever alle talen v/d wereld vloeiend kunnen spreken, of alle muziekinstrumenten die er bestaan uitstekend kunnen bespelen?
Alle talen vloeiend, zou ik heel praktisch verder mee komen dan als ik muziek kan spelen.
Ga jij een heel kerstmenu bedenken en uitvoeren of schuif je lekker aan?
Ik moet werken met de Kerst, dus het wordt waarschijnlijk iets simpels.
Waar kijk jij momenteel erg naar uit?
Vrijdag! Dan is mijn huis opgeruimd (waarschijnlijk al wel iets eerder, maar dan weet ik het zeker want) dan komt mijn lieve lieve collega de verwarming ontluchten.
Hoe pak jij je huishouden globaal aan, volgens een vaste structuur of afhankelijk van je weekplanning of nog helemaal anders?
Ik heb een schoonmaakster die eens in de twee weken alles schoonmaakt. Tussendoor zet ik af en toe Dobby de Robotstofzuiger aan en na het eten haal ik een doekje over de kookplaat + het aanrecht.
Wanneer ben je voor het laatst op vakantie geweest en waarheen?
Barcelona in juli daarna wel nog weekendjes weg geweest
Waar voel jij je het meeste thuis?
Expeditie Robinson
Wat heb je als laatst gegeten en gedronken?
Kop koffie en 10 pepernoten
Doe jij aan kerstversiering, en zo ja, hoe uitgebreid pak je dat dan aan?
Ik vind het zelf nog veel te vroeg voor een boom, dat wordt eventueel na Sinterklaas.
Wie is (of was vroeger) jouw favoriete Disney figuur?
Mike Wazowski!
Vroeg naar bed en er vroeg weer uit of laat naar bed en lang blijven liggen?
Ochtendmens present! Ik moet wel vroeg naar bed om genoeg slaap te kunnen krijgen. Ik ben namelijk sowieso iedere ochtend om 06.30 wakker, of ik nou moet werken of niet.
Even geĆÆnspireerd door mijn The Voice avondje: Welke coach zou jij kiezen?
Geen! Vind er niks aan!
Rook je?
Nee, nog nooit gedaan ook
Wat is de raarste droom die je je kan herinneren?
Dat ik met mijn (toen nog) collegaās van de Zweedse meubelgigant op het kassaplein ging mosselvissen tussen mega hoge golven. Met van die gele regenpakken aan!
Heb je wel eens een affaire gehad of ben je wel eens iemands maƮtresse geweest?
Aangezien ik hier anoniem zit: dat ben ik op dit moment ja. En ik wil er eigenlijk helemaal niet mee stoppen.
Hoe ziet jouw droombaan eruit?
Eigenlijk heb ik dieā¦ bijna. Ik zou graag iets meer op strategisch niveau meedenken en ook wil ik me uiteindelijk graag inkopen in het bedrijf waar ik dat doe. Mijn vakgebied is HR, en ik werk momenteel voor een middelgroot bedrijf met praktisch opgeleide mensen (technisch).
Wat voor koffiezetapparaat heb jij en ben je er tevreden over?
Nespresso apparaat en erg tevreden.
Wat is jouw lievelingsgerecht?
Indiase Dahl!
Wat is jouw laatste online aankoop?