H&M.
Fijne basics voor een basic bitch als mij.
Wat is je allergrootste miskoop ooit?
H&M.
Fijne basics voor een basic bitch als mij.
Wat is je allergrootste miskoop ooit?
Dolfijnen, mijn hond en het oog. Echte hoogstandjes dus haha.
Wat is je favoriete kledingstuk ( specifiek) ?
Tegenwoordig niet zo heel veel meer, 1 van alles en een mascara op voorraad. Wel twee kleurtjes foundation voor winter/zomer. Ik draag ook elke dag hetzelfde. Heb wel een oogschaduwpalet, maar varieer alleen als ik een feestje heb in het weekend.
Wat is jouw lievelingssoep?
Ik zit op een stoel aan de eettafel thuis haha. Met van die wieltjes eronder.
Wat is het laatste dat je kocht?
Een trui via United Wardrobe (oeps, niet nodig)
Wat is het lekkerste dat je ooit gegeten hebt?
Oef. Ik kan eigenlijk niet kiezen. Vegan mac 'n cheese bij Urban Vegan Kitchen in NYC denk ik. En van toen ik nog niet vegan at gnocchi in vierkazensaus in Venetië of tortelloni met eekhoorntjesbrood hier bij de lokale Italiaan.
Wat is jouw favoriete paar schoenen?
Clarks!
Hoe oud was je toen je uit huis ging?
20
Werk je of studeer je?
Ik werk!
Wat vind je van teckels?
Schattig
Lekkerste pizza van domino’s? (Help me kiezen🙈)
BBQ meatlovers!
Wat is de mooiste reis die je hebt gemaakt?
ik denk toch naar brazilie,
wat is je schoenmaat en wat zijn je favoriete schoenen?
38, mn docs of vans!
Wat doe je graag als je dronken bent?
Lullen met vriendinnen, vertellen hoeveel ik van ze hou (ben normaal totaal niet iemand die dat benoemd haha), dansen, gek doen… tsja van alles.
Hoe zouden je vriendinnen jou omschrijven?
Levensgenieter, enthousiast persoon, luisterend oor, betrouwbaar, motiverend, artistiek / veel fantasie, soms heel awkward, wild (ben een beetje losgeslagen omdat ik echt best wel streng ben opgevoed)
Van welke kleur heb je de meeste kleding in je kast liggen/hangen?
Zwart!
Wie is je favoriete acteur m/v en waarom?
Eddy Redmayne! Speelt een geweldige rol in fantastisc beasts maar ook de Danish girl heeft hij geweldig neer gezet.
Met welke politicus zou jij maatjes kunnen zijn? En waarom?
Jesse Klaver, omdat hij het dichtst bij mijn overtuiging staat en ik best de politiek in zou willen. Dan bij hem!
Waar heb je spijt van?
Zo’n moeilijke vraag dat we al 17 dagen stilvallen. Iets luchtigs: dat ik gisteren iets te veel hapte toen iemand een suggestieve opmerking maakte over mij en mijn kantoorcrush. Heb liever niet dat mensen het weten, nu zijn het alleen ‘roddels’.
Waar bewaar jij je haarelastieken en hoe zorg je er voor dat je ze nooit kwijt raakt?