Vraag degene onder je

Ernie, lekker vrolijk!

Kiezel of zand strand?

1 like

Zand, kiezels doen verdomde zeer aan je voeten.

Strand vakantie of stedentrip?

Strandvakantie maar wel eentje waar ik een dagje ouwe meuk kan bekijken in een middeleeuws stadje dichtbij. Niet de Costa del Sol strandvakantie (geen haat no judging als mensen daar blij van worden moeten ze dat doen en er optimaal van genieten).

Hoeveel liter reetzweet ben je de afgelopen periode al verloren?

De ring gemaakt van het goud van de trouwringen van mijn overleden opa en oma. In een design van mij en door mijn schoonvader gemaakt (hij is Goudsmit)

Heb je wel eens een crush gehad terwijl je ook een relatie had?

1 like

Ja Audrey Hepburn, momenteel

Wat vind je het allervervelendste wat je op een dag moet doen?

Vrijwel nooit, maar als ik er een zou moeten kiezen dan de Linda denk ik!

Hoe vaak per week doe je boodschappen?

Een keer, ik vind het boodschappen doen zelf heel leuk maar het heen en terug lopen staat me altijd tegen.

Hoeveel tijd spendeer je ongeveer op de wc als je zit te poepen met je telefoon/tablet/laptop binnen bereik?

Wit met zwarte bloemen!

Slapen of eten?

Eten!

Elektrische tandenborstel of handmatige?

Elektrisch

Zee of zwembad?

Zee

Hoe zouden jouw vrienden jou in 1 woord omschrijven?

Lang

Wat is je laatste aankoop?

Vuilniszakken van 60 liter, twee sprayflessen allesreiniger/ontsmetter en een voordeelpak van die gele doekjes.

Hoe lang is de reistijd naar werk/studie (deur tot deur) en vind je dat acceptabel?

Ik werk op verschillende locaties. Een is op 20 minuten fietsen en de andere op 1,5 reizen met de trein. Zeer acceptabel!

Wat is je beste eigenschap?

Ik kan makkelijk socializen, soms wat ongemakkelijk, maar ik doe het wel!

Heb jij spijt van dingen die je na twijfel uiteindelijk niet hebt gedaan?

Nee, maar ik ben over het algemeen vrij impulsief en bij twijfel doe ik het meestal gewoon.

Welke kranten/nieuwswebsites lees je?

De Groene Amsterdammer probeer ik altijd te lezen, maar heb een spanningsboog van 2 seconden ongeveer :grin: En verder lees ik vooral N.u en V.olk.skr.ant

Wat is je favoriete citaat/quote?

Ik vind één van de twaalf stappen van de AA heel mooi…

‘God, give me the serenity to change the things I can, and to accept the things I cannot change. And the wisdom to know the difference…’

Als je een cabaretier zou moeten kiezen, wie zou dat dan zijn?

1 like

Ik heb nu een laken met mijn dekbed er los overheen zonder hoes haha. Vanwege de warmte.

Wat is je top 3 van mooiste steden?

Rome met stip op 1 :two_hearts:
2. Leiden
3. Deventer

Verder nog niet veel in buitenland geweest naast Frankrijk maar ben niet zo’n francofiel :sweat_smile:

Welk kledingstuk is je lievelings op dit moment? Categorie bedoel ik… jurkje? Korte broek? Rokje? Wijd shirt? Hemdje? Etc… :nerd_face:

1 like