Vraag degene onder je

Als iemand mij de weg uitlegt, na 3 x links/rechts heb ik echt geen idee meer. Ik kan het wel heel goed met winkels “in de straat waar je moet zijn zit een Zara”. :innocent:

Onder wat voor soort dekbedovertrek lig je vanavond?

een paars laken.

Hoeveel muggen heb je al uit hun lijden verlost?
Zo geen hoeveel muggenbulten heb je al?

Oeps😱 ik heb denk ik 500 muggenkindjes vermoord vandaag. Ze zaten met z’n allen in mijn zwembad.

Waar ga jij spontaan van over je nek?

Rode kool en andere mensen die moeten overgeven :nauseated_face::face_vomiting:

Waarom zit jij op het forum (of waarom zat jij op EGF als je daar eerst zat) ?

Asociaal als ik ben reageer ik weer. Ik zat daar, maar hoe? Dat weet ik echt niet meer. Ben nooit echt heel actief met posten geweest, eigenlijk pas het laatste jaar sporadisch gaan posten…
En waarom, omdat ik het leuk vond om te lezen en later af en toe over dingen te kletsen, anderen een beetje te helpen (hoop ik dan) en om zelf ook andere meningen te horen over bepaalde dingen.

Waarom slaap je nu niet?

1 like

Haha dan ben ik ook lekker asociaal :grin:! Ik ben nog wakker omdat ik vakantie heb. Mijn vriend die leeft vaak 's nachts omdat hij in ploegen werkt. Dus ik pas mij nu aan hahah.

Wat is volgens jou een onder gewaardeerde plek in het land waar je woont? (Als je wilt, zet er dan ook bij over welk land het gaat :blush:)

Nou doe ik ‘t gewoon nog een keer😇
Ik vind Friesland ondergewaardeerd, woon daar maar kom er niet vandaan.
Zijn echt niet allemaal bekrompen boeren hoor :open_mouth:
Sterker nog, het is hier best gezellig en dat zeg ik als iemand uit de grote stad :laughing:

Heb je ooit een strafbaar feit gepleegd en durf je te zeggen wat dan wel?

1 like

Over het algemeen vind ik mezelf wel mooi ja. Zou wel graag wat af willen vallen.

Welke serie raad je iedereen aan?

Ik ben echt de slechtste persoon om dit aan te vragen haha, ik kijk vrijwel geen series…

Welke huisdieren heb je tot nu toe gehad?

Konijnen, hamsters en een kat.
Momenteel nog een dik behaard en bejaard konijn.

Wil je kinderen?

Mokka vind ik echt heel lekker. En dingen met room.

Ben jij (ook) al grijs?

1 like

Nee! In inze familie worden we laat grijs. Mijn oma werd pas grijs vanaf haar 65e.

Liever roze haar of paars?

Paars (heb ik nu, ook roze gehad maar paars vind ik leuker hahah)

Wat heb je als laatst gegeten?

Watermeloen :heart_eyes:

Hoe vaak koop je nieuwe kleding?

Soms een maand niets en soms iedere week wel een aantal dingen (waarvan ik ook weer veel terugstuur). Ik denk dat ik gemiddeld 200 pm uitgeef aan kleding.

Hoe vaak ben je verliefd geweest je in leven?

1 keer.

Wat is je favoriete boek?

To Kill A Mockingbird

Heb je wel eens in een zwembad geplast?

Nee ( behalve toen ik echt mini was). Er werd mij altijd verteld dat er een hele rode kring om je heen zou komen als je plast in het zwembad. :sweat_smile: In de zee wel all the time!

Kijk jij wel eens sport op televisie? Zo ja, wat dan?

F1 atm! Dat is overigens het enige wat ik kijk.

Zou je ooit willen trouwen?

1 like

Ja ik zou wel willen trouwen. Ben best traditioneel opgevoed en heb van dichtbij mogen meemaken hoe mooi het kan zijn, dus dat overtuigt me denk ik wel

Wat is je lievelingsthee?