Vraag degene onder je

Een leuke baan.

Welke kleur komt absoluut niet voor in jouw garderobe?

Lila

Is er een topic dat je nooit hebt geopend/nooit gaat openen? Zo ja, welke?

Ik vind het wel jammer dat ik het als tiener nooit gewoon zei als ik mensen onaardig of vervelend vond doen. Die gedachte kwam niet eens bij me op. Het was altijd óf inslikken of zelf kut terugdoen, haha.

Kan je vertellen over je eerste zoen?

Ik was 14 en was met mijn ‘date’ van 19 naar de stad geweest. Toen we in de Free Record Shop stonden namen we afscheid want hij moest weer naar huis en toen kuste hij me opeens :eek:

Wat is je lievelingstopic op FF?

Pieter Post. Dat kon je alleen kijken als je ziek thuis was maar ik was daar echt helemaal weg van.

Wat is je favoriete snoepje?

1 like

Die zure stickjes van Katja, ik weet even niet hoe ze heten

Hoe ziet jouw ideale dag eruit?

1 like

Wakker worden zonder wekker in witte fluffy lakens door de zon, dan uitgebreid ontbijten buiten op het terras. Daarna een productieve dag hebben (maakt niet veel uit wat). In de avond gezellig gaan eten en nog iets gaan drinken (en niet met de auto naar huis hoeven te rijden)

Heb je een bijgelovig ritueel?

Volgens mij niet.

Hoe zou je willen heten als je nu een nieuwe naam moest kiezen?

Ik vind Lou zowel voor een meisje als jongen een mooie naam!

Wat is je favoriete praline?

Karamel zeezout <3

Wat is jouw signature dish?

1 like

Aardappelen uit de oven met iets er bij.

Ben je een stads- of plattelandsmens?

Stads!! Kom oorspronkelijk uit een dorp maar woon sinds mijn studententijd in de stad en wil hier nooit meer weg!

Liever hartig of zoet?

Hartig!

Waar ontbijt je meestal mee?

Havermout met daar iets bij. Cruesli, sojayoghurt, fruit, chiazaad, nootjes. Kan van alles zijn.

Hoe oud was je toen je je eerste bh kocht? En hoe vond je dat toen?

Met een vriendinnetje toen ik 12 was en absoluut nog geen borsten had! Een Mickey mouse bh van de h&m, en toen ik thuis kwam lachte men moeder me uit omdat ik niets had om er in te steken… maar ik voelde me heel zelfzeker als ik het aan deed

Wat was je laatste droom?

Over een brand op de locatie waar ik werk. Ik had vanmiddag les van de brandweer op de locatie.

A merk chips of B merk?

Hou niet van chips maar dan maar A-merk

Op je pannenkoek: stroop of poedersuiker?

Poedersuiker. Vind stroop echt niet lekker haha.

Mais of rijstwafels?

Mais! En dan het liefst nog warm met zout en boter. Hmmm.

Thee of koffie?

Ah ik dacht dat ik de enige was die er zout overheen gooide! Die gezichten die ik altijd krijg als ik zeg dat ik ze zo eet haha. :joy:

Ik ga voor thee!

Next:
Wat is jouw favoriete plant in huis?