Voetbaltopic (Deel 1)

Yes! Helaas niet de spannende wedstrijd waar ik op had gehoopt. Jammer dat Dolberg niet heel de wedstrijd heeft gespeeld.

Vooral de tweede helft viel tegen idd vond ik. Maar ben eigenlijk wel tevreden, had verwacht dat het lastiger zou worden, dus dan is 3-0 prima!

Ja ik vond het 2e helft ook saai. Had vooraf wel 3-0 verwacht maar niet op deze manier. Sfeer in stadion viel me ook tegen, dinsdag vond ik het leuker. Denk dat het ook wel komt door het ontbreken van uit supporters

Denk idd ook dat dat uitmaakt voor de sfeer. Vind gezonde rivaliteit op de tribunes altijd wel leuk. Maar toen ik nog regelmatig naar wedstrijden ging vond ik Europese avonden altijd wel meer bijzonder qua sfeer dan Eredivisie/beker. Soms mis ik het wel heel erg dat ik niet meer in het stadion zit, als ik bijvoorbeeld wedstrijden als dinsdag zie inderdaad. Jij hebt een seizoenskaart denk ik dan of niet?

Ja klopt, Europees is sowieso altijd wel leuker. Ik heb een seizoenskaart idd. En nu voor thuiswedstrijden CL maar weer eens passe partout. Dat had ik al paar jaar niet meer gedaan, Europees thuis, maar is toch wel weer leuk

2 likes

Veel plezier! Ik hoop ook dat je veel doelpunten te zien krijgt, is toch net wat leuker dan een droge 1-0 ofzo

hahaha licht is uitgevallen bij Feyenoord XD

Toch treurig als je sponsor een energieleverancier is :tongue:

3 likes

Maar vermoedelijk licht het niet aan de voorziening omdat de rest het nog wel doet :stuck_out_tongue:

zo he wedstrijd gaat niet meer door :o

Haha een keer toen ik bij ado was kwam er echt een stortbij en de verlichting deed het niet. Toen werd de wedstrijd ook een tijdje stilgelegd. Kon later gelukkig wel weer doorgaan toen de verlichting het weer deed.

JAAAAAAA KOM OP AJAX!!!

3 likes

Ahh shit, maar zat er wel aan te komen helaas :frowning:

Onana toch :slightly_frowning_face:

Gvd Onana

Wat een kans!

Jezus De Jong die had je moeten maken!!!

Omg die had er zo hard in moeten knallen!

Ajax moet even wakker worden. Ze dachten “dit winnen we wel even”. Nou mooi niet dus. Werken jongens. En gauw Dolberg erin zetten.

Dit dus, hopelijk dringt het in de rust tot iedereen door.
Gelukkig is de tweede helft bijna nooit gelijk aan de eerste helft (zowel spel als intensiteit) dus hopelijk komen ze er straks wat doorheen.