Voetbaltopic (Deel 1)

Ik vind het juist wel vermakelijk zo veel goals hahaha

3 likes

inderdaad, krijg je als toeschouwer nog waar voor je geld

Kom op Kroatiƫ! Als jullie geen 2 doelpunten kunnen maken, maak er in ieder geval nog 1. Laat de Fransen een beetje zweten

2 likes

Omg wie gooit er zo in? Dacht dat het 5-2 zou worden.

Gelukkig dacht je dat verkeerd :grimacing:
Ingooi heb ik even gemist

Ik dacht dat ik voor Frankrijk was. Maar merk dat ik het echt klote vind dat ze voorstaan. Dus ben denk ik toch niet echt voor Frankrijk haha

Wat kenmerkend voor Fransen, deze overwinning. Niet echt kwaliteit maar wel arrogantie en dan toch winnen. Bah

5 likes

Enkel de Fransen zelf gaan blij zijn dat ze het WK gewonnen hebben.

@EllaFitzgerald
Jij verwoordt het precies goed.

2 likes

De uitslag is wat geflatteerd en ik had het Kroatie graag gegund, desondanks is Frankrijk wereldkampioen.

Yass blij :tada: .

Was een bijzonder wk. Hopelijk is Nederland er over 4 jaar wel weer bij!

1 like

al die huilende kroaten :disappointed_relieved:

Had het Kroatieā€™s echt gegundā€¦ helaas. Wat een leuke president hebben zij ook.

Kuipers keek ook erg blij trouwens haha.

Ik vind het echt fantastisch dat zij daar in voetbalshirt staat!

6 likes

Maar de arme vrouw stond wel te lang zonder paraplu!

Lekker buitje wel

Videoā€™s als dit maken me echt een jankbal hahah :ā€™)

Nou hopelijk wint psv straks niet want dan neemt mn collega vast weer zn psv sjaal mee naar werk :tongue:

Maar dat gezeik met dat rugnummer vind ik nog steeds bizar eigenlijk.

Ik hoop dat ik het goed zeg allemaal. Maar Tadic heeft in zijn contract laten zetten dat hij persĆ© rugnummer 10 wilde hebben. Nou wordt dat rugnummer vaak gezien als een ā€˜eerā€™ en was Ziyech, die dat nummer eerst had, op zijn zachtst gezegd niet erg blij met het feit dat hij zijn rugnummer moest af staan. Toen Tadic gevraagd werd wat hij van al deze ophef vond, reageerde hij laconiek over dat het maar een nummer is. Wat nogal haaks staat op het feit dat hij het contractueel heeft vastgelegd dat hij rugnummer 10 krijgt, want hij vindt het ā€˜maarā€™ een nummer.

1 like

Jongens, als je me 3 jaar terug zou zeggen dat ik vrijwillig naar voetbal zou gaan kijken had ik je flink uitgelachen. En wat doe ik nu? Jawel. En ik vind het zelfs leuk?! Ik snap het ook! Haha

1 like