Ik kom er dus hierdoor achter dat ik ergens in de buurt Kroatische buren heb
Of hele fervente Engelandhaters
Viel mij nog mee dat ze niet met de bal bij de cornervlag blijven staan.
Hahaha ja maar dan wel Engeland haters die Kroatisch spreken
Haha en nog even vechten??
Kroatiƫ-Frankrijk de finale
Wie had dit aan de begin van het WK durven denken, een heel raar WK met soms nog vreemdere uitslagen.
Verdiend wel voor Kroatiƫ. Vond het verder maar een slappe wedstrijd. Echt niet halve finale waardig
Itās not coming home maar kan nu hopelijk wel gewoon slapen en geen geluidsoverlast haha
Please laat ze ook winnen van Frankrijk!!!
Messi <3
Er gingen al 3 minuten voorbij met die ene blessure en wissel, dan maakt het weinig uit of het op 15 of 45 minuten is
Ik ben zondag voor Kroatie, want dan heb ik alsnog onze pool gewonnen (terwijl ik Duitsland als winnaar had haha)
Sorry dubbelpost
Ik vind het ook een beetje een apart wk. Maar het boeit me ook echt heel veel minder zonder nl.
JAAAAAAAAAA
Wat een vechters, die Kroaten! Na 3 keer verlengingen nog de finale gaan spelen, ben benieuwd! Hoop wel dat ze Frankrijk de verdoemenis in sjotten haha nu Belgiƫ-Engeland voor echt!
Ben wel blij dat nu alleszins de 2 A-ploegen van Engeland en Belgiƫ tegenover elkaar staan. En nu om te proberen winnen, niet om te verliezen
Hele leuke wedstrijd! Belgiƫ is echt goed en super redding van Aldeweireld ( of hoe je het ook schrijft). De wedstrijd leeft niet echt in Engeland en de pub is helemaal leeg, terwijl het vol zat met alle andere wedstrijden.
Ben zo benieuwd naar de wedstrijd zometeen!