Voetbaltopic (Deel 1)

1 like

Ik kom er dus hierdoor achter dat ik ergens in de buurt Kroatische buren heb :joy:

Of hele fervente Engelandhaters :joy:

1 like

Viel mij nog mee dat ze niet met de bal bij de cornervlag blijven staan.

Hahaha ja maar dan wel Engeland haters die Kroatisch spreken :smirk:

Haha en nog even vechten??

Kroatiƫ-Frankrijk de finale
Wie had dit aan de begin van het WK durven denken, een heel raar WK met soms nog vreemdere uitslagen.

6 likes

Verdiend wel voor Kroatiƫ. Vond het verder maar een slappe wedstrijd. Echt niet halve finale waardig

Itā€™s not coming home :frowning: maar kan nu hopelijk wel gewoon slapen en geen geluidsoverlast haha

Please laat ze ook winnen van Frankrijk!!!

3 likes

Messi <3

1 like

Er gingen al 3 minuten voorbij met die ene blessure en wissel, dan maakt het weinig uit of het op 15 of 45 minuten is :stuck_out_tongue:

Ik ben zondag voor Kroatie, want dan heb ik alsnog onze pool gewonnen (terwijl ik Duitsland als winnaar had haha)

Sorry dubbelpost

1 like

Ik vind het ook een beetje een apart wk. Maar het boeit me ook echt heel veel minder zonder nl.

2 likes

JAAAAAAAAAA

Wat een vechters, die Kroaten! Na 3 keer verlengingen nog de finale gaan spelen, ben benieuwd! Hoop wel dat ze Frankrijk de verdoemenis in sjotten haha :sweat_smile: nu Belgiƫ-Engeland voor echt!

2 likes
4 likes

Ben wel blij dat nu alleszins de 2 A-ploegen van Engeland en Belgiƫ tegenover elkaar staan. En nu om te proberen winnen, niet om te verliezen

Hele leuke wedstrijd! Belgiƫ is echt goed en super redding van Aldeweireld ( of hoe je het ook schrijft). De wedstrijd leeft niet echt in Engeland en de pub is helemaal leeg, terwijl het vol zat met alle andere wedstrijden.

1 like

Ben zo benieuwd naar de wedstrijd zometeen!