Voetbaltopic (Deel 1)

Wat een kutwedstrijd :sob: zo jammer. Ik gun het Frankrijk Ć©cht niet, ze spelen zo saai.

Dus nu ben ik voor Kroatiƫ want die hebben de Nederlandse vlag en de Brabantse vlag gecombineerd in hun vlag :ok_hand:t2:

7 likes
8 likes

Hmm, goede reden. Voor Kroatiƫ dus vanaf nu.

1 like

Heee koekiemonster

ik vind halve finale eigenlijk al een hele prestatie. jammer van dit verlies, maar niemand dacht volgens mij serieus dat ze zo ver zouden komen in het wk.

Belgiƫ heeft megaveel topspelers. Had dit wel verwacht.

1 like

Dat hoor ik dus heel vaak, maar geloof dat stiekem niet zo. Het gaat al zo lang over hoe goed jullie zijn en dat jullie ver kunnen komen, dan geloof je daar toch stiekem ook wel een beetje in?

1 like

er was hoop, maar iedereen in mijn omgeving (en de media) was wel kritisch na zowat elke match. die goals van japan waren bijvoorbeeld echt slordigheid in de verdediging, het grootste pijnpunt van belgiƫ in dit wk. iedereen dacht dat braziliƫ belgiƫ ging inmaken. en dat was nu niet anders met frankrijk. dus al bij al ben ik wel content.

Dus toch echt die bescheidenheid? Ik kreeg een beetje het idee dat het een soort van bescherming was, maar dat jullie jezelf stiekem wel in de finale zagen staan.

1 like

Ik hoorde toch vooral dat Belgiƫ veel individuele goede spelers had maar geen echte ploeg. En dat die perceptie enkel veranderde na die comeback tijdens de wedstrijd tegen Japan.
Ik ben ook wel blij met hoe ver we geraakt zijn, hopelijk breien ze er nog een mooie derde plaats aan.

Ja heb je ook wel weer een punt idd. Had alleen het idee dat die bescheidenheid groter werd gemaakt dan hij was, maar dat is dan mijn fout.

1 like

ja, volgens mij speelt dat gebrek aan winnersmentaliteit ook zeker mee. ik zag het zelf gewoon niet voor mij, dat ze die beker dan euforisch in de lucht gingen heffen en dat brussel in rep en roer zou staan @Mario

2 likes

het is hier nu echt doodstil op straat trouwens.

1 like

Ik ben die Ijslander die @Krabsalade zo leuk vond gaan volgen op instagram. Knappe vent hoor, maar hij lacht echt nooit. Zal ie wel tanden hebben?

1 like

Haha wat. Dus enkel de ploeg die wint telt?

2 likes

Niet dat het iemand van die voetballers echt uitmaakt, maar er is ondertussen wel goed verdiend door in de halve finale te geraken. En wat @morale al zegt: het is echt wel iets moois om op het WK in de halve finale te geraken. We mogen veel lachen met de Belgen, maar eerlijk is eerlijk.

Zitten jullie er klaar voor? :grin:

Kroatiƫ heeft echt het minst multiculturele team van dit hele toernooi volgens mij.

Ja leuk zin in! Kan alleen niet bepalen voor wie ik ben. Wie de grootste kans maakt Frankrijk te verslaan haha.

Ik ben voor Engeland :sunglasses:

Lekkerrr