Ahw die kindjes!
Ik kijk het alleen voor teckel Messi
wie wordt er wereldkampioen:
- Kroatiƫ
- Engeland
- Frankrijk
- Belgiƫ
0 stemmers
oh man, ik (een belg) heb zoveel stress voor de match straks.
ik vind het wel tof hoe de rest van de wereld in de rode duivels gelooft. terwijl belgen zelf heel sceptisch zijn over de kans op de wereldbeker.
Hier hetzelfde gevoel. Ik heb al heel dat WK buikpijn en een verhoogd hartritme als de Belgen spelen. Kijk jij vanavond op groot scherm?
ik wil wel, maar het is zoān kutweer.
plus het is hier (brussel, jij bent ook van brussel toch?) altijd zo vaag waar ze het gaan uitzenden. dus meestal eindig ik in een random cafƩ met scherm.
Ik hoop dat Engeland wereldkampioen wordt trouwens, maar ik denk Frankrijk (sorry, Belgen).
Het zou volgens buienradar tussen 6 en 9 licht regenen. Ik heb, op vrijdag na, altijd op Place Miroir in Jette gekeken. Ga er vanavond ook, is daar altijd een toffe sfeer. Het scherm hangt er sowieso maar als het echt regent kan je binnen in Miroir (een restaurant) kijken.
Hoop Belgie! Helaas moet ik werken
ik ben echt al overal en nergens gaan kijken maar omdat het zoān triestig weer is neig ik naar in de buurt blijven vandaag (elsene, dus jette is wel een eind maar merci voor de tip!). naar het schijnt is er een scherm aan naamsepoort, dus misschien kijk ik daar.
misschien thuis, maar op groot scherm is toch toffer.
Ik heb ook echt zoān stress. Hopelijk wordt het net zoals vorige keer: ik die niet geloofde dat ze gingen winnen van fucking BraziliĆ« en dat ze er toch in slaagden.
Vind het echt leuk om te zien dat de Nederlandse voorpaginaās ook vol staan over BelgiĆ«.
Lichte stress
Ik ben nerveeeeuus!!!
En ik vind het zoooo leuk voor die jongens dat ze nu daar staan en ze lijken zo relaxed, ik zou echt sterven van de zenuwen
Oh god wat blijft de Franse ploeg toch knap. Ik hoop dat ze ook mooie tranen laten als ze verliezen hehe
successsss belgie vanuit nederland!
Ik had eerst niet echt een voorkeur, maar ben nu toch wel voor Belgiƫ.
Wij moeten echt snel die eerste goal maken. Wat is jullie prono eigenlijk?
2-1 maar ik hoop 1-2
omggggg redding