Ik kon de extra tijd niet meer kijken van spanning. En dan de halve finale tegen Frankrijk. Dat was in dit toernooi misschien wel finalewaardig geweest die wedstrijd.
Wat een geweldige wedstrijd! Om dit op Werchter te kijken tussen alle Belgen was al een ervaring opzich haha! Echt fantastisch😍
Omg wat een wedstrijd!! Ben wel volledig opgenomen in m’n Belgische schoonfamilie nu, heb ze even wat Nederlandse passie laten zien stond als enige te schreeuwen naar de tv
Nieeeeeet normaaal iedereen gaat LOS hier in de stad (somewhere in België hahaha).
Kon het echt niet meer aan, iedereen stond vol zenuwen te kijken hier op het plein.
Jaaaaaa ben zo blij
Hij kon alle ballen weghalen met zijn neus. Goed gedaan België!
Helemaal voor Engeland. Sowieso al in het hele toernooi, maar nog meer omdat 1 van de verschrikkelijkste voetballers bij Zweden voetbalt. Kuch, Toivonen.
Ik gun het Engeland zo, zo erg
Niet echt een spannende wedstrijd tot nu toe maar ik vind het fijn dat Engeland al voorstaat
Vind die Harry Kane zo een onsympathiek hoofd hebben
Hahaha jaa maar het is Englands golden boy. Eerste Engeland wedstrijd van het wk lieten ze een documentaire van een half uur over die gast zien voor het begon
Toen doe McGuire scoorde kon ik alleen maar zeggen zo die is lelijk
Lindgard is trouwens mijn favo speler van Engeland. Vooral omdat de eerste twee wedstrijden alles misging wat ie probeerde en ik het zielig vond haha
Ik baal stiekem ook als hij niet speelt, gewoon omdat zijn naam zo leuk is
Niet echt spannend deze wedstrijd
Haha nu je het zegt zie ik het ook wel een beetje
He shit
Ik ook! Maar wel een schitterend doelpunt
Yesss
Ik ben ook voor Kroatië!