Ja niet veel kans hebben ze denk ik
Zuur voor Japan maar wel leuk dat Belgiƫ een ronde verder is!
On with de rest van de avond
Zo ik ging nog even kijken de laatste tien minuten, heel spannend! Mooie acties. Goed gedaan van Belgiƫ.
Ook van Japan trouwens, prachtig hoe de keeper die twee achter elkaar tegen hield.
Ik vind ze verdedigend sowieso niet zo sterk.
Haha die presentator (Weet zn naam even niet meer) praat echt een beetje emotie loos ofzo, beetje monotoon
Ja, ik vond de media hier echt onze ploeg veel teveel ophemelen. Ze hielden niet eens rekening met Japan maar waren vooral al bezig met Braziliƫ. Japan heeft bij hun goals echt goed gebruikgemaakt van de ruimte bij onze verdediging.
Hebben wij in Nederland soms ook nogal een handje van haha
Ah ja Henri
Wat een tweede helft!
Japan heeft zeker bewezen waarom ze in de 1/8e finale stonden, gelukkig ging Belgiƫ erop en erover
Maar het zal toch VEEL beter moeten tegen Braziliƫ!
Goeie god zeg, in de laatste 15 seconden!! Ik sprong letterlijk uit mijn zetel en denk dat de buren mij en mijn vriend ook gehoord hebben haha. Dit was echt niet goed voor mijn hart hoor, durfde op een bepaald moment zelfs niet meer kijken
Wedstrijden van BelgiĆ« moet je ook gewoon op Ćen kijken! Veel leuker commentaar. De metaforen vliegen je om de oren. Love de vlaamse taal <3
Omg ik was aan het bellen en half aan het opletten maar deze uitslag had ik niet verwacht . Jammer go Braziliƫ dan maar!
Boh ik stond dus op een plein met groot scherm.
NIET NORMAAL JOH.
Blij dat ze gewonnen hebben!
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Sorry lig net in bed, heb op groot scherm gevolgd. Na 0-2 wilde ik naar huis. Dank je Chadli, Dank je Fellaini <3
Erg benieuwd weer naar Engeland!
Ik hoop dat Colombia wint, omdat voor mijn gevoel Engeland āexpresā verloren heeft tegen BelgiĆ« zodat ze in de āmakkelijkereā helft zouden komen.
Maar Belgiƫ wilde toch ook duidelijk niet winnen? Alleen eentje die zo nodig toch moest scoren
Dus hebben ze wel gewonnen. Nee, je hebt wel een punt hoor, maar voor mijn gevoel hadden de Engelse soms echt dubieuze acties om maar niet tot scoren te kunnen komen.
Ik vond Belgiƫ en Engeland allebei dubieus. Het zag er ook uit als een foutje toen Belgiƫ scoorde. Ik zou het Colombia nu meer gunnen om te winnen dan Engeland. Vind het wel een saaie wedstrijd tot nu toe.
Ik denk niet dat de Belgen als instructie hebben gekregen āniet scoren/winnenā, is natuurlijk wel zo dat ongeveer de volledige B-ploeg speelde.
Edit: als gelijk wie minder zān best deed om makkelijkere tegenstanders tegen te komen dan vind ik dat sowieso jammer.