Voetbaltopic (Deel 1)

Dit is niet goed voor mijn hart hoor, 2 keer strafschoppen op 1 dag pfoe
Denk/hoop dat Denemarken het haalt, die keeper heeft net wel een boost aan zelfvertrouwen gekregen door die penalty te pakken!

wooow, keepers zijn goed bezig

Ik ben voor niemand maar ik toch durf ik steeds niet te kijken van spanning :joy:.

1 like

Oh man jongens wat spannend!

Ik heb na 3 strafschoppen de tv uitgezet. Ik krijg er zo’n gestressed en gehaast gevoel van. En het interesseert me niet eens wie door gaat!

1 like

Dit is ook wel extreem spannend.

Wow! Wat spannend joh!

Haha, als ik dit zo zie ben ik echt wel blij dat Nederland dit niet kan overkomen.

Wauw, he he. Die penalty’s kosten steeds tien jaar van mijn leven joh. Heb ook flashbacks naar Nederland zijn penalty’s steeds. Dan had ik het echt niet meer.
Blij dat Kroatië door is.

5 likes

Mijn god wat een slechte penalty trappers! Kom op, knal die bal toch tegen het dak van het doel of scherp de hoek in zeg

2 likes

Wat een serie. Wat een spanning

1 like

Ze willen tegenwoordig zo’n showstuk maken van die penalty’s. Schiet hem gewoon hard een hoek in joh.

2 likes

Inderdaad, ook zo met hun aanloopjes. Gewoon lopen en knallen

2 likes

Was het maar zo makkelijk haha

Nou die met dat aanloopje was indd maar apart, zat echt zo

5 likes

True maar ik vind dat je op zo’n moment gewoon moet durven, zeker als je ziet dat er heel veel penalty’s op ongeveer dezelfde manier genomen en gestopt worden

Het is wel weer duidelijk waar we in de eredivisie op kunnen oefenen

1 like

Alle teams waar ik voor was zijn er uit :cry:
Eerst Duitsland, toen Spanje, nu Denemarken. Nu alle hoop op de Belgen <3

2 likes

Ben benieuwd wat België kan doen, ze lijken zo de eerste 25 minuten veel sterker dan de Japanners.

1 like

Ja ik ben ook benieuwd! Ik gun het ze wel :slight_smile:

1 like

Oeh, dat was even spannend zeg. Bijna doelpunt Japan door fout van de keeper.