Voetbaltopic (Deel 1)

Uruguay moet winnen, want dan is er nog meer kans voor een of andere gekke bijtactie van Suarez :joy:

7 likes

HAHAHAHHAJAHA

O M G dat toneelspel met die broek jeeeeezus. Sorry hoor canttttt

3 likes

Ja haha, en dan prachtig in de muur.

2 likes

Wat een onzin dat die commentator nu zegt dat het sympathie wekt dat Ronaldo hem het veld af helpt. Dat doet hij alleen maar zodat ze z.s.m. weer verder kunnen hoor?!
Niet dat dat onterecht is, maar ik geloof niet dat het puur was om Cavani te helpen :stuck_out_tongue:

5 likes

En Messi & Ronaldo naar huis vandaag. Wel terecht want Uruguay was wel beter!
Mā€™n vader was nog helemaal in rep en roer omdat hij er van overtuigd was dat het hands was (maar goed dat de VAR er is)

3 likes

Gelukkig heeft Uruguay gewonnen, ik vond ze ook beter!

Wel verdiend gewonnen voor Uruguay. Jammer alleen dat ik in mijn poule Portugal heb laten winnen. Kost me mooi de eerste plaats :cry:.

Ben benieuwd naar morgen met Spanje-Rusland en Kroatiƫ-Denemarken. Spanje en Kroatiƫ zullen wel doorgaan denk ik maar wellicht toch verrassende wedstrijden!

Zit Spanje - Rusland te kijken in de tuin (wel jammer want ik zie maar de helft van mā€™n scherm vanwege de zon haha). Wel relax voor de Russen dat ze een penalty mee kregen. Kan nog wel eens een mooie wedstrijd worden.

Ik schakel net in en ben een beetje verbaasd. Van deze wedstrijd had ik geen verlening verwacht. Spanje is niet zo best dus? Of is Rusland zo goed?

Rusland heeft goed verdedigd! Dus Spanje kwam er niet echt doorheen

1 like

Nou Rusland houdt het gewoon heel goed dicht waardoor ze er niet doorheen komen. En de Russen wachten op een counter / vrije trap o.i.d. zodat ze vanuit daar kunnen scoren.

3 likes

Gaat erg de kant van strafschoppen op zo.

Strafschoppen!
Ik hoop voor het voetbal dat Spanje wint, voor sentimentele waarde Rusland.

1 like

Ik weet niet waarom maar ik ben voor Rusland :joy:

1 like

Ik vind het spannend

echt niet verwacht!!

Dat had ik niet verwacht :sweat_smile:
Want eigenlijk is Spanje beter dan Rusland

1 like

Wat een WK dit. Niet te geloven.

Die redding met dat been!

1 like

Maar heel veel goeie landen zijn er nu uit: Spanje, Duitsland, Argentiniƫ en Portugal