Voetbaltopic #3

Jezus ik krijg weer een halve hart aanval :rofl:

1 like

Haha maar dit deed ie dan wel weer goed (Pasveer).

1 like

Het zijn zelfs Zwitsers, haha het wordt steeds gekker, ik dacht een of ander raar Brits accent.

Haha ja gelukkig! Ik ben blij dat de bal niet te veel bij hem komt :joy:

2 likes

Heb je niet gewoon meteen gevraagd waar ze vandaan komen? :joy: ik dacht dat dat een vd eerste vragen is op vakantie hahaha

2 likes

Zit granit xhaka stiekem naast je? If so kan je me ff long distance wingmannen?

1 like

oh wauw hij scoort nog een keer

6 likes

Heeeerlijk dit! Zo niet verwacht dit van te voren haha.

1 like

Ik support Haller dit seizoen

Sowieso meer goals aan het eind van t seizoen dan heel PEC

3 likes

Jezus jongens die Haller

5 likes

Jaaaaa Haller on fire :fire::fire::fire::fire:

5 likes

Yes 1-4!

2 likes

Haha nee het verliep zeer ongestructureerd. Conclusie: Zwitser voor Arsenal, haat Duitsers en Britten, haat daarom Mallorca, maar gaat zaterdag pas naar huis en keert nooit terug en is nu vanavond voor Ajax en denkt dat Overmars volgend jaar Arsenal komt redden. Houdt van Bergkamp.

@Zemraluani
Ik heb gegoogled en hij was het NIET, ook niet zijn broer.

Edit: moet van m’n vriend zeggen dat Rachel van Suits er naast zat (vond haar er niet op lijken) en je geen kans maakt. En hij dacht dat je Buyako Saka bedoelde. :joy:

1 like

Vraag nog ff wat z’n lievelingskleur is voor het complete beeld!

2 likes

Ajaxradio : “ze krijgen voetballes, een Oud-Hollands liedje dat ik graag hoor…”

5 likes

Ik denk dat diegene zich alvast ziek heeft gemeld voor morgen

Ahh Antony, gun die jongen ook gewoon ff 1 keer proberen, hij heeft al fucking goed gespeeld deze wedstrijd

O hij is eruit. Nou goed gedaan hoor jongen niet slecht voelen

Wauw sla je vriend eens even snel

Misschien ben ik wel een supermodel

Hij kreeg wel zelfs applaus van sommige Sporting fans haha. Dan weet je wel dat je het echt goed gedaan hebt. (Of dat hun supporters het vertrouwen in hun club volledig hebben opgegeven haha).

2 likes

Ja haha ik had het over net daarvoor toen hij dat scheve schot deed en daarna zo moeilijk keek omdat Tadic boos was. Maar zeker verdiend dat applaus, hij heeft het supergoed gedaan

1 like