Haha nouuu ik ben er nog steeds niet heel gerust op eigenlijk. Maar dit is al wel meer dan ik verwacht had.
Ahhh. Nou dan weet je vast wat je over 3 minuten kunt verwachten haha
Maar de voorpret is ook wat waard, heel chill kijken als je weet dat er een goal komt
Oh ik heb het beste blijkbaar al gemist of Ajax moet het bont gaan maken
Oh wacht ik had zelf wat verkeerd gedaan haha, ik zal niet op KPN lopen zeiken
Ja is eigenlijk wat voor mij. Het is echt een wonder dat ik deze twee gezien heb. Meestal sta ik net weer bakjes in de koelkast te gooien, spullen boven te pakken, mn bakkes te poetsen of in het luchtledige apatisch mijn leven te overdenken.
Ja, maar je moet wel geduldig zijn want het loopt ook nog wel eens vast. Thuis met tv is iets relaxter
Ik ben gerust gesteld! Als ze zo scherp blijven spelen dan wordt het nog 3 of 4-0
Aaaah ze moeten wel ff een paar van deze kansen erin gaan schieten hoor!
Ik ga denk ik naar het ‘waar kwam je pas heel laat achter’ topic als ik in de rust geen verbetering vind
Ik geniet er wel van dat hier de toekomst voorspeld wordt. Komt die rode kaart er?
Tijdreizen, wij kunnen altijd terug naar ons scherm in het verleden
Ik zie nog wel graag een doelpunt voor rust. Ben al een beetje een volgepropte dikzak vanwege het stressvreten van citroenkoekjes.
Wat nou geen penalty geef var
Okeeee Passie lekker jongen je krijgt een bonuspuntje
Zo die bal op pasveer ik zag hem alweer die bal loslaten of achter zich in het doel gooien
Achter zich in het doel gooien hahaha. Eerst klemvast en dan met een handbalworp in eigen doel
Rust of loopt het vast? #dtv
De rust is hier al bijna afgelopen dus denk het eerste
Ik ben zo dol op Humberto Tan Wat een fijne presentator is hij toch