Gelukkig redden ze alles nog in de laatste minuten gehehe
Wisten jullie al hoe groot mijn afkeer voor PSV is?
Bij dezen.
Mijne ook! Ik heb na de 2-1 ook de tv uitgezet. Ik kijk niet om ze te zien winnen haha
Ik zie nu ook bewegende beelden op insta, oa bij voetbal ultras en indehekken en op fb bij footballculture. Echt bizar
Oh shit zeg. Hopelijk is er niemand gewond.
Ik zag net de bewegende beelden. Ook echt bizar dat sommige gewoon nog even bleven staan!
Zijn verklaring: ‘Het leven is als fietsen’
‘Als je bewust in de dode hoek gaat rijden ga je onvermijdelijk op je bek’?
Ik vrees dat ik het vanavond niet ga redden als ik vanmiddag nog een dutje weet te plannen Zo laat weer!!
Maar ik denk dat het een pittige wedstrijd zal worden
Ja ben ik ook bang voor Hopelijk snel een voorsprong en dan vasthouden
Ik wil eigenlijk ook nog wel ergens op de dag een powernap doen ga vanavond heen, maar ik zie er een beetje tegenop ivm tijdstip
Wow je gaat er heen op je verjaardag zelfs, gefeliciteerd!
Haha dank je wel! Ja hoop dat Ajax me een mooi cadeautje geeft (overwinning)
Gefeliciteerd!! Hopen op een mooie wedstrijd met goed resultaat
Zin innnnn, toastjes staan al klaar
Haha ik kwam net thuis uit werk en ben nog even een uurtje gaan liggen. Zo slecht geslapen vannacht dat ik ook dacht: dit gaat m anders niet worden. Ik heb ook om de week de woensdag vrij en nou net deze week dat ze om 21.00 uur op dinsdag spelen natuurlijk weer niet he.
Ik heb er niet mega veel vertrouwen in voor vanavond moet ik zeggen. Maargoed dat had ik tegen Sporting ook niet dus misschien gaat het juist wel super.
@Luipaard gefeliciteerd! Hopen op een leuk cadeautje ja!
Oei op mijn socials en Ajax appgroep zijn de meesten er niet gerust op, ik voel m nu ook