Vier handen op 1 buik

Wat zonde van dat oubollige kapsel zeg

Haha nou die is snel weer zwanger hoor.
Wel stoer dat ze 11 weken na de bevalling al op vakantie gaan.

Dat is zeker zo. Ik bedoel ook niet dat het dan maar jammer is dat iemand zo is, neem je verantwoordelijkheid idd. Maar ik zou dit dan denk ik liever alleen doen dan maar blijven trekken en hopen dat er toch iets verandert.

1 like

Oppassen op je eigen kind :+1:t3:.

1 like

Ja treurig

Hij heeft aangeboden om op te passen… t is zijn eigen kind

9 likes

He daar heb ik pas nog gezeten, de skybar.

Vind Kim tot nu toe wel wel de leukste moeder, ze zit normaal wel behoorlijk in mijn allergiezone, maar plannen, veel steun, direct klaarstaan, een leuke club meiden regelen, zelfs een baan aanbieden (volgens mij), toch proberen die zak hooi in beweging te krijgen.

8 likes

Dat programma over die au pairs ziet er ook wel uit als drama :grin:

1 like

Lijkt me leuk om te kijken.

Hm normaal staat er op de site altijd nog een vlog met een update. Maar deze keer niet. Jammer. Ik was echt benieuwd of ze nog samen zijn.

Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar

Nieuw topic wellicht?

Sowieso, ik heb nu al commentaar.

Nieuw topic is prima!

Ze zijn nog samen, ik heb haar insta gevonden via Kim’s insta. De geboorte was ook pas 32 weken geleden zag ik.

1 like

Eeuwige dank voor deze update!

1 like

Ik maak geen topic aan!

Wat een klootzak die Rick! En wat oppassen?! :rage::rage: Het is je eigen kind.

En wooow na 11 weken al op vakantie! Verder vond ik het wel een leuk meisje

1 like

Jeetje wat wordt die Rick hard aangepakt.
Tuurlijk is hij onhandig en mag wel meer betrokken zijn, wat hij ook wel leek te worden.
Maar hij werkt hard, heeft gezorgd voor een huis en spulletjes voor de baby. Zij werkte de eerste maanden niet leek ook niet echt een probleem te zijn. Hij doet een beetje stoer, maar heb echt 1000 keer slechtere figuren voorbij zien komen de afgelopen sezioenen

21 likes