Vier handen op 1 buik

Ik krijg niet vaak cadeaus van Stefan.
Die 2 die je hebt zijn behoorlijk blijvend.

21 likes

Gezellige triodate met de cameraman

1 like

Wat cringy dit hahahah

Die zijn een cadeau van onze lieve heer!

1 like

Ja eh doe maar een colaatje

1 like

Haha ook echt cola bestellen

1 like

Die new me is er toch niet echt? Dat is een idee van het programma. Maar of ze haar wat gevraagd hebbenā€¦ Wil zij een ā€˜new meā€™?

Ik wil al Topraks broeken. Geweldige stijl heeft ze.

12 likes

Precies wat ik ook dacht, die broeken staan haar zo goed!

2 likes

Tijd voor de zesde keer seks

19 likes

Ik vind deze aflevering en Toprak helemaal niet zo leuk. Die focus op dat uiterlijk de heletijd en een gezonde leefstijl. Natuurlijk is dat laatste belangrijk, maar het is zĆ³ belerend. ā€˜Laten we een warme chocomel drinken, maar dan wĆ©l zonder slagroom.ā€™

3 likes

Jaa, hallo wat is dat?

1 like

Ik kan bevestigen dat dit absoluut een ding is.

Deze aflevering heeft echt een hoge cringefactor voor mij. Al ben ik nog maar net begonnen. Weet niet of ik het psychisch aankan om hem af te kijken. Ik zou echt zo graag willen roepen dat niet alle christenen zo zijn. Maar goed. Ik vind het toch dan ook wel weer mooi hoe ze hun geloof vormgeven. Het ligt natuurlijk ook aan de montage, ze hebben het wel extra aangedikt denk ik

Ik vond het gister echt een heeeele bijzondere aflevering. Hoe zij omgaan met het geloof/kerk, hoe hun brein werkt etc. Ik vond het maar een schaap achtig stel, ondanks dat ze wel heel zorgzaam zijn voor hun dochtertjes. Toprak bedoelde het wel echt goed qua make-over, maar denk juist dat het goed zou zijn om aan het innerlijke self care te werken, in plaats van alleen uiterlijk. Het enige leuke aan heel die aflevering was die cute kitten omg

1 like

Als ik de programmamakers was, zou ik haar denk ik naar een christelijke self care guru of make over ding sturen, die zijn er genoeg en spreken haar denk ik wat meer aan. Dan wordt zij ook wat meer in haar waarde gelaten en zitten ze op dezelfde golflengte.
Ze hadden haar geloof ook juist kunnen inzetten en gebruiken

1 like

Ja, dat was wel een goede inderdaad! Wel knap van Toprak, getuigt ook van inlevingsvermogen.

Ik vond het cringe omdat het zo ontzettend op de regeltjes was. Natuurlijk zijn er regels, die verschillen per community, maar ik miste hun eigen motivatie. Dat ze bijvoorbeeld nu wilden trouwen omdat ze het mooi vonden, of omdat ze hun relatie wilden bezegelen. Het was heel erg volgzaam. Terwijl er zoveel redenen kunnen zijn om het zelf te willen, ook om zelf seks te bewaren voor het huwelijk, of juist niet. Ik miste een beetje de intrinsieke motivatie, ik denk dat dat het is.

Edit: en ik heb het idee dat juist dit de vooroordelen die er bestaan zouden bevestigen.

3 likes

Volgens mij wordt dit door iedereen verkeerd geĆÆnterpreteerd. Ze zei dat ze normaal de pil gebruikt, maar die soms vergeten was en dan gewoon geen seks had die avond/periode. Dus ik denk dat ze met 2x bedoelt, dat ze toch 2x seks heeft gehad toen ze de pil vergeten was en het toch meteen raak was.

1 like

Dat moment dat haar man in dat cafeetje stond. Zo droog ā€˜heeeā€¦ā€™ :joy:

2 likes

Pfffff wat een saaie aflevering, mijn god (hehe). Alsof ik op een kringverjaardag van verre familieleden zat. Wel een schetige baby :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes