Ik kijk het nu terug.
“Zwolle?! Ja, ik had er weleens van gehoord maar wist niet wat ik erbij voor moest stellen.”
“Alles buiten Rotterdam is het buitenland.”
Ik kijk het nu terug.
“Zwolle?! Ja, ik had er weleens van gehoord maar wist niet wat ik erbij voor moest stellen.”
“Alles buiten Rotterdam is het buitenland.”
Apart dat het goed was dat ze weer hakken ging dragen en haar haar weer blond ging verven volgens het programma.
Niet dat daar iets mis mee is maar waarom is het nu persé goed
Ik denk omdat ze weer terug oude zelf. Haar vriend en vriendinnen kenden haar als een soort Barbie en ze was heel erg veranderd. Nu is het niet altijd goed om weer terug te gaan naar oude ‘gewoontes’, maar in deze situatie denk ik dat ze zich zo meer zichzelf voelt.
Jezus die hele fam erom heen
Ja mee eens. Vind t tot nu toe helemaal niet leuk dit seizoen.
Mee eens! Vind het hele seizoen nu wat lafjes.
Maar je ziet niet wat er achter de schermen gebeurd. De moeders zijn steeds zo gehecht aan de bn’ers dat ik me niet kan voorstellen dat dat enkel op basis van wat we zien in de aflevering is.
Wat is haar insta?
Als je bij bobbi kijkt zie je dat ze een gigi volgt. Dat is dr
Gigi is gaan vloggen. Deze stond aangeraden op mijn homepage
Ik zag het ook net. Dat is dan weer een beetje jammer imo… Nog een mommyvlogger. Die hadden we nog niet genoeg…
Wie kijkt?
Hier is volgens mij ook niet echt iets aan de hand.
Ze hebben geen eigen huis maar wel spullen etc.
Huh mogen werken tegenwoordig niet meer? Of ligt het aan mijn tv dat Gucci werd gebliept.
Nee was bij mij ook
Oh apart. Ik ben wel benieuwd naar deze aflevering. Vooral omdat hij in het voorstukje zei dat het aanrecht voor vrouwen is. Hopelijk komt er drama.
is denk ik omdat het publieke omroep is?
Tot nu toe lijken ze heel lief samen! En zij werkt zelfs en doet een opleiding. Duss tot nu toe lijkt het best wel prima!
Ik vind Nienke ook leuk hihi
Ah ja dat is wel logisch!
Edit; ik weet t niet, ik ben een slechte speurneus haha
Dit is ook al allang geleden opgenomen
Hahaha die kaassoufflés