Mo doet het wel leuk. Vind haar heel volwassen overkomen, maar ze kan ook goed aansluiten bij Roos.
Hmm, ik had dit programma nooit gezien dus weet niet of iedere bn’er er zo weinig is maar ik vind het niet heel lifechanging. Maargoed, wat kun je ook anders allemaal in een uur stoppen he haha.
Ik hoop het in ieder geval wel!
Goed dat ze het contact met die lapzwans heeft verbroken.
Whhuutt, ze wil sowieso nog wel 3 of 4 kinderen. Ik bekijk de update op de website
Wat heeft Monica het leuk gedaan zeg!
Vind de keuze voor Lucia ook raar hoor.
Nee vaak doen en bereiken ze wel wat meer vind ik. Maar Monica is verder wel een leuk persoon
Oké, ik had al heel lang geen VHO1B meer gekeken, maar ben weer om, haha. WAT een fuckboy was dat!
Dat was voor mij zo ongeveer ook de grootste verrassing deze uitzending
Zou ze nog steeds gestopt zijn met roken?
Wel een dropje hoor, dat kleintje met zo’n prachtige bos haar!
Ik vond Isa vorige week wel meer toevoegen dan Monica nu deed. Ze waren ook echt fan haha
Kan me van andere seizoenen herinneren dat de moeders er veel meer boven op zaten.
Omg jaaa remember de fittie tussen fajah en romana
Ja en ook meer leefgebieden aanpakten. Nu had dat meisje bijvoorbeeld helemaal niks qua werk en/of opleiding geregeld.
Is denk ik ook heel afhankelijk van het beginpunt. Als jij een meisje hebt dat doorrookt, bang is voor de bevalling maar geen begeleiding/fijnere bevalling kan betalen en direct na de geboorte gedumpt wordt door de vader van het kind, is werk en opleiding imo ook gewoon geen prioriteit. Ik heb wel eens afleveringen gezien waar heel erg op werk en school gepusht werd en ik dacht: ja leuk, maar dat gaat zij never bolwerken, want er speelt meer.
In het recap filmpje vertelt ze dus ook dat ze buiten de deur heeft gewoond, maar vanwege paniekaanvallen terug is gekomen. Een baantje heeft (bij hetzelfde bedrijf waar ze voor de zwangerschap werkte). Dat er incidenten met politie met vader zijn geweest en dat vader een rechtszaak voor omgang en erkenning is gestart, maar de omgang verpest (kind schreeuwt alleen maar als ze daar is). Dus er is een hoop buiten beeld gebleven.
Nu herinner ik me opeens weer dat aan het begin van de aflevering er een lijstje werd gemaakt met punten en aan het einde werd dan aangevinkt wat er was gelukt.
Ja ben het met je eens hoor! Voor dit meisje was dit denk ik de beste aanpak.
Ik dacht inderdaad ook aan het lijstje wat @Alpacamybags benoemt. Dat doen ze tegenwoordig niet meer.
Het ligt er misschien aan dat ik Monica alleen ken van naam en verder niks over haar weet, maar vond het meer twee tienermoeder vriendinnen samen dan dat zij een coachende rol had.
Ja dit vond ik eigenlijk ook. Ze heeft wel het één en ander geregeld voor ze, maar had iets meer coaching verwacht. En iets meer haar ongezouten mening over bijv dat roken.
Lieve betrokken moeder heeft Roos trouwens en blij dat ze van die lapzwans van een vent af is.
Misschien heeft Monica zelf ook wel doorgerookt tijdens haar zwangerschap en voelde het hypocriet om er nu een punt van te maken? Want het was idd allemaal wel erg slapjes.
Maar wat ik even niet snap. Monica ging mee doen met het stoppen met roken, zodat het kindje in een rookvrije omgeving kan opgroeien. Ik concludeer hier dus uit dat Monica ook weer is gaan roken na de zwangerschap en haar eigen kind ook niet op laat groeien met een moeder die niet rookt. En dan dus wel iemand gaat helpen te stoppen met roken.
I’m confused. Of heb ik hier iets verkeerd begrepen?
Die cursus sloot overigens niet echt bepaald aan bij het zwanger zijn. Ze zei zelf op het begin dat haar niet goed verteld is waarom het slecht is voor een baby en vervolgens zo’n mega algemene cursus. In een vorig seizoen was er een keer een cursus die echt ging over de invloed op de baby.
Shit ik heb die tattoo helemaal gemist. Wat was het voor tattoo?
Iets achter d’r oorschelp