Verkooptopic

Nu wel als het goed is!

Ik ben mondkapjes aan het maken, aangezien wat mensen in mijn omgeving ze willen bestellen: misschien dat er hier ook mensen interesse hebben? Ik wil er graag € 5,- per stuk voor, bij een bestelling van 5 of meer mondkapjes kosten ze € 4,-. Mocht je interesse hebben: stuur maar een pb!

Ik heb er al een aantal klaar, maar kan ook op verzoek stoffen combineren (binnen- en buitenkant kunnen verschillen). Ik heb de mondkapjes zo gemaakt dat de bovenste bevestiging een elastiek is, zodat je die rond je hoofd doet, daarna kun je met de onderste lintjes het mondkapje verder in je nek strikken.

Onderstaande zijn al klaar. Linkerrij is binnen- en buitenkant hetzelfde, rechterrij is binnen- en buitenkant verschillend. Hoe ze op elkaar liggen ‘horen’ ze ook bij elkaar.

Ik kan dus ook op verzoek verschillende stoffen combineren, zie spoiler voor de mogelijke stoffen.

mogelijke stoffen

21 likes

Laatste restje waar ik echt vanaf wil, dus hele lage prijzen excl. verzending :relaxed:

H&M zwart jurkje dat aan te snoeren is in de taille, S/M maar net iets te kort voor mijn 1.86, 3 euro

Korte trui H&M met kinky mouwen, donkergrijs. 3,5 euro

Vintage "pyjama"blousje van satijnachtig materiaal, S/M, 3 euro

Hier opgeknoopt gedragen, valt normaal

90s popcorn shirt M, 3 euro

Heb je die fluwelen croptop nog? En voor hoeveel zou je die kunnen verzenden (of woon je toevallig in Rotterdam)?

Heb ik nog! :slight_smile: verzending wordt €4,00 voor een brievenbuspakketje met PostNL

Ik stuur je even een pm!

1 like

Die Supertrash jas, is dat echt een jas, of kan ik hem ook aan als colbert zeg maar?

Je kan hem ook aan als colbert!

@lijnewiets heb je die aqua vans nog?

1 like

ja!

Heb je een prijs in gedachten? Misschien 15 excl?

Ik stuur je een pm.

Suède biker jasje van Goosecraft, nummer 406. De kleur is wat lastig op de foto te krijgen, maar het is warm oranje.

In het label staat L, maar hij valt als een M. Vraagprijs is 15 euro exclusief verzendkosten!

Ik wil deze wel overnemen maar dan zou het wel een pakketje naar België worden, als je dat ziet zitten

Dat vind ik geen probleem! Als ik hem met PostNL verstuur is het 9 euro zonder track & track en 13 euro met track & trace, bij DHL is het 9 euro inclusief track & trace. Welke vervoerder heeft jouw voorkeur? Of heb je liever een ander?

Wat goed! Ik moet regelmatig op de pont met verplicht mondkapje en zat al te kijken naar particuliere verkoop. Ik stuur je een berichtje :blush:

1 like

Als het met DHL is, kan het dan ook naar een afhaalpunt gestuurd worden? Dan kan ik het gaan ophalen als ik heb gemist zou hebben.

Is deze nog te koop? :slight_smile:

Chips er was iets met die maten he? Want de loafers pas ik perfect. Waren die te groot voor jou of vallen de Superga’s groot? Ik vind ze echt tof maar dat vond ik twee weken geleden ook en er is vast een reden dat ik ze toen niet van je heb overgekocht :thinking:

Sorry, ik moet even wachten tot ik heb gevangen, als iemand anders hem tegen die tijd wil heb ik pech!

1 like