Verkooptopic

Ik dacht aan €15 + verzendkosten. Nieuw waren ze €80 euro.

Ze vallen echt als een maat 40.

Ik zie net dat het 39,5 is. Normaal heb ik 39 dus ik ben bang dat ze te groot worden.

Hoeveel wil je ervoor? :slight_smile:

15 euro? Of is dat teveel?

Ik hou van kringloopwinkels en heb dan ook inmiddels een mooie collectie vintage servies, er mag dus weer eens wat weg!

8-delige bordenset van onbekend merk. €5,-

Kop en schotel set van Longchamp France. €10,-

5-delige bordenset van Pagnossin Italy. €10,-

2 likes

Hoe klein ben jij?

1.63/1.64!

Ah ik ben nog kleiner, dan wordt dat hem niet. Jammer hijs erg leuk.

1 like

Ik verkoop twee van mijn gymshark leggings. Energy seamless purple wash maat M en de ombre seamless in indigo ook maat M. Richtprijs is 35,- per stuk ongeveer.

Voor de liefhebber ook nog een gymshark indigo kleur sporttop erbij

Waarom verkoop je hem? Werkt het bij jou niet goed?

heel interessant maar vind het zo duur :frowning:
snap dat je het lastig vindt om een prijs te bedenken. hoe vaak heb je hem gebruikt en wanneer heb je hem aangeschaft?

Ik wil m’n Vans Authentic verkopen. Ik draag ze nooit en dat vind ik zonde. Ik heb er €75,- voor betaald en zou er graag €45,- incl. Verzenden voor willen hebben. Het is maat 39!

Ik heb 3 tubes Biodermal PLCE CC crème liggen die gloednieuw zijn, er is niet eens 1 druppel uit. Heb ze ooit gekregen maar ga ze bij nader inzien toch nooit gebruiken. Ze zijn samen 60 euro waard en ik wil ze voor 25 euro weg doen.

Die kimono wil ik wel van je overnemen!

Is goed, ik stuur je straks een DM als ik thuis ben.

1 like

Ik doe veel (kook)boeken weg voor ongeveer €5 ivm verhuizing. Liefst ophalen in Utrecht. Meer spulletjes heb ik op dit instagramaccount staan: www.instagram.com/lastdaysofspring.shop

1 like

Ik wil te gast bij Jamie wel van je overnomen :smiley: als je die nog hebt? Zag hem op je insta.

Woon je toevallig in Utrecht? :slight_smile:

Nee :frowning: zou je hem willen opsturen? Je kunt me via PB wel een tikkie sturen.

1 like

Ik weet niet hoe ik je een Pm moet sturen want je profiel is afgeschermd. Maar is goed! Moet ik even uitzoeken wat de verzendkosten zijn. Denk alleen niet dat het me lukt om ‘m voor Pinksteren op de post te doen helaas.

Ik reserveer m iig voor je!