Verdwenen merken en winkels

Er was toch ook een tijd dat Fancy alleen van die getekende poppetjes op de cover had staan, in plaats van foto’s? Die vond ik altijd zo leuk, ik knipte ze ook uit en plakte ze op m’n muur :joy:

2 likes

Jaaa! Ik weet nog dat ik toen op de basisschool zat en het helemaal in was om die poppetjes na te tekenen bij tekenles :grin:

1 like

Omg heb topic nog niet doorgelezen maar:

• ninja turtles of kikker oid - ijsjes!!
  • Andrélon ei shampoo (lievelings)
1 like

Jaaa! Ik wilde voor het laatst een leuk tienertijdschrift kopen, want die voor volwassenen ben je na 2 keer ook wel zat. Maar ze hebben niks leuks meer :frowning:

1 like

Veel scholieren op mijn school hadden nog geprobeerd om Andrélon over te halen om die shampoo weer terug te brengen, want die werd elk jaar tijdens Sinterklaas gebruikt om de schmink te verwijderen. De vele e-mails hadden helaas niet gewerkt

1 like

Ik kocht dit magazine in het begin vanwege de vele artikelen en foto’s van sneakers. Later werd het een blad dat alleen gericht was op mannen en nu is het volgens mij d00d.

14 likes

Ja die agenda had ik stiekem op de basisschool, want die lelijke standaard agenda’s die we kregen vond ik niks

1 like

Ooh die schelpjes, jeugdsentiment :heart_eyes:

Hahahaha wauw echt? Ik gebruikte het, heel saai, alleen voor m’n haar haha! Ik rook er eigenlijk voornamelijk aan haha

die kun je nog gewoon bij snoepwinkels krijgen overigens :stuck_out_tongue:

2 likes

Ja die! Maar ik kan nergens foto’s vinden. Zo stom!

1 like

Het scheen heel goed te werken en kennelijk werkte het beter dan andere shampoo’s. Misschien was de winstpiek in december niet genoeg om het te te blijven uitgeven :frowning:

2 likes

:eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes:

3 likes

Ruby Gloom
ik had daar in de brugklas een agenda van haha, echt zo lelijk (en lichtelijk beschamend)

45 likes

Oja die had ik soms mee naar school vroeger! Echt van die droge, gore koekjes eigenlijk

59 likes

Die hebben ze in duitsland nog

1 like

50 likes

Die zijn weer terug toch? Wel alleen online dan.

1 like

Ah ik had daar een portemonnee van :joy:

2 likes

Ik zag vorig jaar een kind nog met een enorme grote Diddl knuffel!

1 like