BEN IK WEER MET MN SUPERCONFEX
Ze staan hierboven ook al ergens maar deze zijn nog in Spanje te koop. In Barcelona waren ze in bijna elke supermarkt te vinden!
Ja kut ik kom nooit in spanje haha
Heb nu wel een goede reden
Ik weet welke jij bedoelt, met die flapje dat zo over de veters ging, toch?
ooohjaaa bij de Lidl had je een witte reep chocolade en daar zaten dan smarties/m&m’s dat was zo lekker! De verpakking was roze en het was ook best wel een grote reep.
DE EDAH daar hadden ze altijd superlekker poeder wat samen met yoghurt een bavarois werd die fucking lekker was
Ja je kon je veters daarmee verbergen.
Maar even serieus, dit ding:
Ik las ooit in een soort meme dat je toen door dit ding eigenlijk al leerde hoe je moest vingeren en aftrekken en nu kan ik er niet meer anders naar kijken
Deze tassen waren ook vet populair
De Edah had ooit een commercial (of dit heb ik ook verzonnen) met het liedje Heyah van Outkast.
Ik dacht dat ze zongen Eeeeeeheee-dah … heb me echt de pleeeeures gezocht naar “dat liedje”.
Gezocht op: Edah song, Eeedah tututututu, Edah commercial, supermarkt liedjes enzovoorts.
Beschamend.
Vaag komt dit mij bekend voor. Wat is het en wat moest je er mee doen? (I.p.v. de 18+ handelingen)
Mijn post heeft gewoon 49 likes. Zegt genoeg.
Hallo Mars?!?! Wanneer komt Mars Delight weer terug?
Pastrelli’s
Ja je moest er dus je vinger in stoppen en dat plastic vel heen en weer bewegen ofzo, tenminste dat deed iedereen ermee. Het ziet eruit als een aquarium maar het diende verder nergens voor. Het voelde chill en grappig aan.
Of mijn childhood was a lie en iemand gaat me nu vertellen wat je hier echt mee moest doen!
Voor alle Limburgers
Ik mis bakkerij Steevens
En dan vooral de Romagnola vlaai
Ja nu hebben we een Jos uit de put…