Utopia

Jessie is sowieso nogal dubieus bezig. Kan me niet herinneren dat ie in Utopia 1 zo erg was?
(vooropgezet, regie?)
Brenda zag er inderdaad super mooi uit - maar dat vind ik ook zonder make up.

Ik vraag me ook af hoe iemand die zo depressief is als Franny (zegt) door de phsychologische screening van dit programma heenkomt.

Ik wacht nog steeds op de herintreding van Billy!!! Dan ga ik echt gillen.

2 likes

Van verdriet neem ik aan? :stuck_out_tongue:

Ik vond Jessie in Utopia 1 wel ook echt een kwal @caprica. Denk dat ie gewoon zo is :wink:

Jezus dat verhaal van Franny, niet te zuinig.

Ik vind het trouwens echt kut dat Joa naar huis is. Ik vind hem mega leuk, hij is loyaal en zegt altijd zulke aardige dingen. Ik vind het stom dat de gemene mensen (Jessie en Tim) weer winnen.

2 likes

OOOH GERRIT DONDER OP wat een kleinerende kneus. Ik heb bijna zin om me aan te melden en hem even te laten merken hoe ā€˜slimā€™ hij is.

Ik kan niet zeggen dat ik hem daar leuk vond, maar ik vind hem hier wel anders. Meer de baas spelen, bijdehanter. Deed ie in 1 alleen toen Boyd er was, geloof ik? Vraag me af of ie een dealtje heeft met de regie / producenten over dat ie weer terugkwam, dat ie wat extra priveleges/back up heeft ofzo.

Aflevering van vandaag over de modeflater award, uitgereikt door Merel en Gerrit:
Lotus: Ik ben hier aan het straten en jullie lopen rondjes om me heen om te beoordelen wat ik aan heb?

Kon het hier niet meer mee eens zijn!

Merel (later): Dan zegt ze dat ze vies is, maar je hoeft als vrouw toch ook niet te bouwen?

Jezus, hoort ze zelf wel wat ze zegt? Dat mens hoort thuis in 1950 ofzo.

Yup en wat doen Merel en Gerrit dan? Ook haar lekker mee beoordelen.

Mensen uitnodigen voor een feestje op een algemene (gedeelde) plek, maar dan sommige mensen uitsluiten? ā€¦

En waar ik hier, maar ook in 1 altijd met verbazing naar kijk is dat ze geen enkel feestje zonder alcohol lijken te kunnen. Drink zelf ook best graag een glaasje, maar je kan toch ook wel eens lol hebben zonder?

Wat is dit gelul nou weer van Adriaan. Hij gaat niet met Shelly sporten want hij wil niet dat Gerrit een mooiere chick krijgt. WAAROM ZEGT NIEMAND IETS van deze absoluut ultiem seksistische BULLSHIT.

Kijken jullie nog? Tim heeft Franny net ten huwelijk gevraagd lees ikšŸ˜‚

Hallo spoiler alert

2 likes

Oh sorry :joy:
Nou ik zal deze spoiler in een spoiler zetten:

Er is iemand naar huis gegaan

Mike

test

Thanks! Kan het dan toch niet laten om erop te klikken maar ja dat is mijn probleem hahah

En prima, vond diegene echt niet leuk meer. Zeker niet na dat hele post lezen voorval en hoe daar op gereageerd werd door deze persoon.

2 likes

Het lukt me gvd nog steeds niet met die spoiler, laat maar!

Op het tandwieltje en dan ā€œverberg detailsā€!

1 like

Dat tandwieltje zag ik pas nadat ik mijn telefoon horizontaal hieldā€¦ :sweat_smile:

Inwoner die vandaag Utopia heeft verlaten spoiler

Werd tijd! Meneer was er ook aardig klaar mee volgens mij. Benieuwd hoe Lotus nu verder gaat.

Zeeboter in je lippenbalsem? Of bedoelt ze sheabutter :joy:

1 like

Ja en Jessie die dan super ā€˜slimā€™ doet met vragen of het uit de zee komt want ze moet toch weten waar het vandaan komt. Het is SHEA butter, flapdrol.

Haha dacht al dat het aan mij lag, dat er bij niemand daar ook een lampje gaat branden mbt shea?

Ik vind die Mylene zo irritant, wat een bijdehand mens is dat zeg

Oh man ik dacht dat die Adriaan een beetje verlicht was omdat hij vegan eet en genderneutrale wcā€™s wilde maar jezus elke aflevering weer maakt hij een middeleeuwse opmerking. Wat een teleurstelling.

Joeeee ben ik weer met mijn spoilers

Weer iemand naar huis

Lotus is gisteravond opeens naar huis gegaan?? Doeiiiiiiii meid
Ik hoop dat ze mensen kunnen vinden die zorgen dat de groep wat leuker wordt

En Ruud en rowena zijn uit elkaar

1 like