Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Wopke zeg nou gewoon ja of nee slappe hap

Is Klaver er nog?

Toen Verdonk een motie van afkeuring kreeg moest ze volgens mij wel een aantal taken afstaan, dus misschien hoopt Kaag dat ze dan kan afdwingen dat zij (of ander) mp wordt zonder dat ze Rutte meteen afsnijdt :thinking:

1 like

Niet verder is toegenomen betekent dat het in ieder geval niet is afgenomen…

Present met eikeltjespyjama

3 likes

Straks hebben we dus 14 uur gedebatteerd voor een fucking motie van afkeuring die met andere woorden “niet meer doen he markie is eg nie cool!” is

6 likes

Omdat ze hem nodig hebben i de formatie?

Klaaf is moe van al zijn social media perikelen denk ik ‘hardwerkende jonge vader, koken’

1 like

Nee die moet zn kinderen uit bed halen en naar school brengen :clock9:

2 likes

Toen Wopke zei dat ie nooit veel zegt hoorde je iemand HAHA in de kamer wie was het en waarom denk je dat het Azarkan was

6 likes

Wow ik voel me jong Rita Verdonk … heb de klok horen luiden maar weet nu niet waar de klepel hangt

1 like

Mijn 3 kinderen wachten over een paar uur ook op mij maar yolo :skull:

Omg zo blij nu dat ik geen verantwoordelijkheden heb behalve een skincare routine, mad respect hoor!!!

2 likes

Ik vraag me af of ik hier op een dag ook iets post mbt 3 kinderen aub niet ik haat vroeg opstaan

Zo Marijnissen is boos aan het loopje te zien

2 likes

Ik vertrouw stiekem op mijn man, al weet hij dat (nog) niet.

5 likes

Zij had altijd zo’n chag kop. Wat ik vooral weet was dat er zo’n reclame was van even Apeldoorn bellen met een voetballer die geen paspoort kreeg en dan zogenaamd het wk tegen nl won voor het andere team.
‘Danke Holland, danke Rita’ en dan zag je dr zo awkward op de bank :joy::joy:

1 like

Klaver gespot! Zonder eikeltjespyjama

Zo mag ik het horen, kan je niet doen alsof je de man flu hebt als de wekker gaat??

1 like

Ze is zoooo scherp! Echt :fire:.

2 likes