Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Nee

Jezus christus ze zijn gewoon allemaal in slaap gekukeld hoor

Haha ze brengen de klok in beeld, volgens mij is dat ook een teken dat het te lang duurt

En daar gaan onze belastingcenten naartoe niet normaal :yum:

Hoe deze man ook echt met niks telkens iets spannends moet brengen hahaha

Wilders is als enige al die tijd netjes op zijn plek blijven zitten. Ik zou al lang in slaap gevallen zijn. Deze mensen hadden er voor half 2 vanmiddag toch ook al een halve dag op zitten?

Is het niet de bedoeling dat Rutte nu weer vragen gaat beantwoorden? Wachten ze op hem?

’ CDA en D66 overleg over vertrouwen in Rutte

De pers heeft zich verzameld voor de fractievergadering van het CDA. De partij overlegt wat ze straks zullen zeggen over de uitleg van Rutte en de twee ex-verkenners. Ze kunnen zich alle drie niets herinneren van een gesprek over Omtzigt. Ook de fractie van D66 zit bij elkaar. ’

5 likes

Duurt lang…

1 like

Er zijn een paar kamer’restaurants’ in het gebouw waar ze normaal gesproken kunnen eten, er is er geloof ik ook een die echt alleen toegankelijk is voor Kamerleden (in de andere restaurants komen ook de fractiemedewerkers, ambtenaren, journalisten, gasten enzo). Alleen zijn deze vanwege corona dacht ik maar heel beperkt open dus ik vermoed dat ze nu eten bestellen of iemand iets laten halen. En de schorsingen in zulke debatten worden volop gebruikt voor overleg binnen en tussen partijen dus ze gaan vermoed ik ook niet ergens uitgebreid zitten eten nu.

Edit; het eten in de kamerrestaurants is vaak wel kaliber bedrijfskantine slappe gehaktbal, karnemelk en matige broodjes. Er is dacht ik wel een vega restaurant.

3 likes
Welke verklaringen gaat Rutte zo nog geven?
  • Ik heb een fout gemaakt door op dat moment die herinnering niet te hebben
  • Ik lieg alleen viavia
  • Ik zou liegen als ik zeg dat ik niet heb gelogen over of ik heb gelogen
  • Het is de schuld van de verkenners die overigens wel naar eer en geweten hebben gehandeld
  • Ik heb alleen naar eer en geweten gelogen
  • Ik heb geen herinneringen meer aan mijn geweten

0 stemmers

Dit is wel een power heel

Arib is aan het wachten tot iedereen er weer is geloof ik

Ik wil slapen, maar ben als VVD-er too emotionally invested

2 waarheden, 1 leugen

2 likes

Hahaha jezus wat een hyena’s

4 likes

Wow wat heftig die pers

2 likes

Hahaha wow wat gaat er gebeuren dan?

1 like

Nou wat is dit geef die man een beetje ruimte het is corona Mongolen

2 likes

Alsof ie nu ook iets gaat zeggen lol

2 likes

Ok, toch blij dat ik wakker ben gebleven. Volgens mij gaat er nu toch way gebeuren.

2 likes