Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Ja ik zie deze alliantie net samensmeden en wil toch even zien hoe ze shit down gaat zo
afbeelding

Alleen wordt kwart over 1 vast half 2 en morgen heb ik spijtttttt omdat er echt geen bom meer gaat barsten vannacht maargoed

6 likes

Hoop wel dat iemand zo nog vet snippy wordt maar ben bang dat iedereen te moe is

Lavendel thier blijft wel snappy sommige mensen worden ook lelijk als ze moe zijn (ik)

Sni sna schnappy zoiets prima ik ben de Arib van het forum nu

2 likes

Even een poll voor als we over een jaar het wob antwoord hebben, dan pak ik dit bericht er weer bij.

Wie heeft Rutte gebeld? Dus wie is via via :woman_shrugging:t2::woman_shrugging:t3::woman_shrugging:t4::woman_shrugging:t5::woman_shrugging:t6::woman_shrugging:

Meerkeuze is mogelijk

  • Waarheid komt nooit boven water
  • Arib
  • Koolmees
  • van Ark
  • Koolmees zijn vrouw
  • Ollongren
  • Jorritsma
  • Iemand anders in de kamer
  • Iemand van de ambtenaren
  • Hij blijkt helemaal niet gebeld te zijn
  • Ik wil stemmen

0 stemmers

Jajaja de zaal loopt weer vol

Heb moeite met kiezen want ik wil graag het goede antwoord geven maar heb geen glazen bol

zie je hierom zou ik dus nooit politicus willen zijn, ik zit al fucking twaalf uur aan de computer vastgeketend voor dit stomme debat, maar ik heb tenminste een joggingbroek aan en mocht op de bank hangen ondertussen. Die lui staan nog langer dan dat op hun benen en moeten nette kleren aan. Ik zou omvallen.

1 like

Ik zie mezelf al staan helemaal grokky ik heb er zo een zin an ondanks dat ik moe ben

1 like

Wat doet bbb vrouw nou zo lang bij tjerry kliekje

is gewoon een soort filibuster eigenlijk, net zo lang doordebatteren omdat iedereen alle vragen moet stellen en antwoorden moet krijgen, zodat iedereen het he-le-maal gehad heeft en zegt: hier met die motie, ik stem tegen want ik wil gewoon dat dit stopt!!!

2 likes

Nou jongens. Slaaplekker. Ik lees morgen wel wat er is geneurd. Duurt lang en verwacht weinig updates

Ja en daar ga ik dus niet mee akkoord ik stook de hele kamer op geen rariteitenkabinet onder het gezag van Nevermind!

Halloooo wat is dit nou

1 like

Ik stel me voor dat elke zin begint met: ja ik weet niet hoor ik ben nieuw maar

3 likes

Sorry maar ik zit al 42 jaar in de kamer

1 like

Hallo loopt de pauze uit ofzo ik eis eigenlijk een snackvergoeding

1 like

mijn kat is er ook helemaal klaar mee, die is in een doos gaan zitten en heeft door de flappen naar zich toe te trekken de doos afgesloten.

6 likes

Dit denk ik eerder

2 likes

Wat de boer nie kent vreet ie nie!!!

Trek ik nie

1 like