Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Er is gewoon vrij weinig alternatief, ik doe m’n best maar van Woppie tja, word er niet zo wild van

Zou Omtzigt nu ook aan het kijken zijn? Lijkt me echt een surreële situatie om in te zitten

1 like

:angry: :angry: :angry:

Ik keek laatst die cribs aflevering van hem en ik heb 5 keer naar mn scherm geschreeuwd omdat mijn lijf de hoeveelheid aan interne cringe niet meer aan kon

godverdmm wat is input? :joy:


I wonder why

16 likes

Wat is input?

Nou het niveau stijgt hoor. Ga ik ook vragen voortaan als mijn scharrel me om input vraagt. Wat is input? Kan ik me niet herinneren niet mijn probleem

4 likes

Ik ben altijd verscharreld als veenmollen zeggen nO-tulen (zoals Jorritsma)

Ik zeg altijd notUUlen en in mijn amaieving de meeste veenmollen ook.

Tot mn vorige scharrel ineens nO-tulen zei en ik ze altijd moest maken - nu irritatie

4 likes

Ah ze is er ondertussen achter wat input is.

1 like

Dit is echt een nmsvpee post op het randje van 1 juno

5 likes

Cancel gewoon al die vieze gasten in de TK en beoordeel ze op het zeer belabberde werk dat ze leveren

2 likes

(Niet heel passend maar vond net dit gifje en wil hem gewoon heel graag even gebruiken)

8 likes

Ik ben gewoon net even in slaap gevallen. Dat zal de lente :goat: wel geweest zijn.

5 likes

ik weet dat het tijd voor bed is als ik helemaal stuk ga om z’n wenkies die een huppeltje maken

2 likes

Tja dat probeerde ik ook wel, maar na 10uur debat ben ik toch op dit punt aanbeland :cry:

2 likes

Inkakken doorpakken bijpakken

4 likes

kwakken

2 likes

Ik weet niet hoor maar wat voor fucking niveau is dit. Dit klinkt echt als 13-jarige ik die mijn zus probeert wijs te maken dat ik echt haar mascara niet heb gejat

6 likes

Verzakken

1 like

Ze hebben ook de hele fucking dag de tijd gehad om met een betere smoes te komen en dan dit. Echt diep teleurgesteld.

5 likes

Gewoon kakken

1 like