Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Rutte verveelt zich, wat een grooming

2 likes

ik val in slaap als hoekstra spreekt

5 likes

Volgens mij eerder doodmoe maar jammer joh

2 likes

Op zich is de uitweg ambtenaren van ollongren wel beter verzonnen dan het ik ben het vergeten van Rutte.

Als ze er met woorden niet uit komen dan gaan ze over op waterboarden :sweat_smile::rofl:

2 likes

zoveel corps-vibes van wopke die steeds meer als bodee begint te klinken

2 likes

Tering wat is dit saai

3 likes

Ik ben voor

1 like

Drie tenzij Jorritsma nog een zieke move maakt

4 likes

Dat zou een plottwist zijn zeg

4 likes

rutte zit te forummen

4 likes

godverdmm nee, als ollongren dat al niet doet, dan Jorritsma zeker niet. J is van de vvd…

3 likes

Drm zou het de ideale plottwist zijn!!

1 like

amai ja alle hoop op Jorritsma, gewoon ja ik weet het nog het was rutte maar hij weet het idd niet meer fijne pasen joejoe ben er klaar mee

(ik bedoel als hij al zegt dat hij het niet weet, dan kan je het toch lekker op hem gooien??? ik snap dit niet)

3 likes

Ik heb een prangende vraag waar ik al de halve avond over nadenk: hebben ze daar een soort kantine waar ze dan samen lunchen en langs zo’n lopend buffet mogen op doperwtjes en kleffe friet of een broodje bal op te scheppen? Of besteld elke fractie zelf eten en komt goor de ene een stapel pizza’s en voor de andere fractie 5 kilo friet of de Surinaamse broodjes van vabmiddag?

6 likes

Wat zei ze nou tegen Rutte over ander contact ofzo, eerder toen Rutte ondervraagd werd? Ik hoorde het allemaal maar was half afgeleid ook toen

1 like

“Apotheose”

3 likes

godverdmmha veenmol

2 likes

godverdmm godverdmm godverdmm godverdmm Eindelijk weet ik dat dit hähä is.

Hup Rutte wees een echte allemans cavia, spring op je fiets voor een eenmalige terugreis vanuit politiek Den Haas. godverdmmgodverdmmgodverdmmgodverdmmgodverdmmgodverdmmhgodverdmm

5 likes

ik dacht dus heel lang dat dat zoiets was :surfing_man:
vet gezel

5 likes