Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Ik zat er alweer helemaal klaar voor, maar ze krijgen nog een extra half uurtje lunchpauze.

4 likes

Voor werk mag je gewoon buiten zijn tijdens de avondklok dus niks aan het handje

Aaah nee heb Simons gemist! Weet iemand waar ik het terug kan kijken?

het komt sowieso op de bij1 socials

2 likes

Nou ff dooreten peeples en geef ons nu eindelijk de ondergang van teflonmark

7 likes

Nee, dat zijn twee compleet verschillende dingen :slight_smile: belangrijk verschil!

Tweede kamer: Tweede Kamer - Parlement.com
Regering en kabinet: Regering - Parlement.com

Het is verwarrend hoor, maar deze site legt het goed duidelijk uit.

4 likes

https://www.youtube.com/watch?v=1TpcRnaI1ww

1 like

https://www.youtube.com/watch?v=1TpcRnaI1ww

Vanaf 5:59:37

1 like

Op YouTube van de NOS staat de hele livestream (die van meer dan 6 uur is het). Sylvana was als allerlaatste dus denk dat je helemaal naar het einde kan doorspoelen om haar te horen.

Edit: al gezegd

2 likes

Dankjulliewel!

Ik las een column van Karin Spaink die scheef dat een teflonpan met krassen erin gevaarlijk is en dat je die moet weggooien. Vond ik wel mooi

9 likes

Word wel echt een moeilijke keuze tussen de laatste uren van Jezus Christus of de laatste uren van Mark Rutte in de politiek (hopelijk danšŸ¤žšŸ»)

19 likes

Denken jullie echt dat dit het einde van Rutte is? Eerlijk gezegd denk ik het echt niet, die man komt overal mee weg lijkt het. En ze leken alweer een beetje mee te buigen

7 likes

Ik denk het ook totaal niet.

5 likes

Denk het ook nietā€¦

1 like

Ik denk dit dus ook, zie het ook echt niet gebeuren maar zou wel een mooie verrassing zijn.

2 likes

Nou bij Jezus weten we hoe het afloopt. Bij Mark is het nog spannend.

25 likes

Ligt er denk ik ook wel een beetje aan wat er nog naar boven gaat komen als de exverkenners aan het woord komen. Op een gegeven moment zou het toch wel op moeten zijn zou je denken

2 likes

Nee die staat ook gewoon weer op hoor

1 like

beweging!

1 like