Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Dit begrijp ik dan weer niet zo goed, de SP wilde toch gewoon met de VVD in een coalitie stappen?

Will the real verkenner please stand up

5 likes

Ontkenner*

Rutte!?? Where u at

2 likes

Oh oh Marijnissen ik weet het antwoord op al je vragen al! Komt ie: Ik heb een fout gemaakt door op dat moment die herinnering niet te hebben.
Nu niet meer zeuren :angry:

1 like

Ja ook balen dat hij het nu echt voor Omtzigt opneemt, gewoon over hoe ontfatsoenlijk het is hoe er met hem is amaiegaan.

hehehe amaiegaan

8 likes

Weer eentje voor mijn verzameling

8 likes

Toch jammer dat ze in het debat niet de woorden aanpassen. Hoe mooi zou het zijn als heel Nederland ineens hoort over veenmollen die gevaccineerd worden door krotartsen godverdmmgodverdmm

10 likes

Heb je er een bestandje van die je per ongeluk kunt lekken? Viavia door een anonieme bron mag ook :slight_smile:

2 likes

Oh Ploumen bindt nog even niet in godverdmm

2 likes

Zeg ik niet

2 likes

Ik weet voor 80 procent (20 procent twijfel want moe en misschien wilde ik het horen?) zeker dat ik rond 16u Rutte hoorde zeggen dat hij de teksten had GEZIEN terwijl hij eerder zei het alleen via via gehoord te hebben, dat deze tekst erin stond. En nu denk ik Godver waarom pakt niemand hem hierop want dat zou wéér een leugen zijn. Maar misschien heb ik dit verzonnen ugh

3 likes

Zo is het Lilianne, wij verdienen beter

2 likes

Zeg je niet of weet je niet? :thinking:

kan ze zich niet herinneren

2 likes

Zou ik het in mogen zien voor de rest van de ff kamer.

3 likes

Netjes Ploumen!!!

1 like

Klaaf loopt heel amicaal over het pad

4 likes

Nee kan niet want de brug stond open en ik had al iets anders

3 likes

Als je wist dan je weeet

3 likes

Maar het ligt al wel vast dat Rutte minpres wordt toch? Want dit is toch echt niet best voor hem nu