Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Dus skip de Kaag-roast pls kan dat?

YO BITCHEZ

Kankeruitslag

:heart::heart::heart:

11 likes

dus waar ging onze wegen scheiden hier nou over??

Het kan ook een afleidingsmanoeuvre zijn geweest, door deze opmerking ging het debat 2 uur lang niet meer over de opmerking over Omtzigt en wat Rutte daarover gezegd zou hebben. En het heeft hem een half uur opgeleverd waarin hij zijn tactiek kon bespreken.

2 likes

Toch wel grappig van hoe hoge kwaliteit een debat opeens is als 2 vrouwen zoals Kaag en Ouwehands tegenover elkaar staan in vergelijking met Baudet en Wilders ofzo.

10 likes

Miauw miauw

Ruim drie uur in het debat is nu ook ex-verkenner Kajsa Ollongren aan het woord. Na lang in stilte naar alle Kamerleden te hebben geluisterd, loopt ze naar het spreekgestoelte in Vak K: ā€œIk heb trouwens nog carona.ā€

ā€œJa ik dacht: voor ik het vergeet en we allemaal weer naar krot gaan: Ik ben nog steeds ontzettend besmettelijkā€, aldus Ollongren. ā€œIk ben nu ook mijn smaak kwijt! Heel gekke ervaring. Goed, dat was het. Heeft iemand vanavond een lift trouwens? Mijn chauffeur is ziek.ā€

10 likes

heeft er al iemand gewonnen??

Pff wat een lafheid met dat reflecteren tijdens Pasen? Ik dacht gestemd te hebben op een partij met een power woman aan leiding. Wat is dit voor conclusie dan na al die observaties?

11 likes

Ik moest even weg, laatste wat ik gehoord heb was ā€˜Ik heb een fout gemaakt door op dat moment die herinnering niet te hebben.ā€™ Ā© M. Rutte, 2021 (deze quote ga ik nu te pas en te onpas gebruiken sowieso)

Heb ik nog wat gemist verder? Wat ik nu begrijp: Rutte en Kaag willen pasenpauze. Thatā€™s it?

4 likes

Ja, jammer. Ik snap wel ook dat ze nu de VVD niet meteen kan uitsluiten, dan wordt het lastig om te gaan regeren, bang voor een zeer rechtse coalitie (heb hier verder geen verstand van)

Ah, the roast of Wopke begint hoop ik nu.

6 likes

Zette Kaag nu een vinkje: okƩ ook gefeliciteerd door BBB

18 likes

Zo ben ik weer, heb ik iets gemist

2 likes

ā€œOnze eigen Pieter Omtzigtā€

De nagel aan je doodskist bedoel je Woppert?

18 likes

Iedereen die feliciteert mag aanschuiven :white_check_mark:

4 likes

Dit meent wop niet echt toch?

Hee Belgiƫ heeft ook Paaspauze he, alleen daar is dat wat anders.

1 like

godverdmm reciprociteit, nu moet Kaag haar ook feliciteren met iets. Met haar leren jasje ofzo

3 likes

Oh heh waar kan ik het nou kijken, op een is het voorbij