Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Ik gok wel op Dasje, sorry

3 likes

Nooit sorry zeggen voor je politieke voorkeur want we leven in een vrij land!! :heart:

2 likes

Hahaha maar dat heeft niets met politieke voorkeur te maken

1 like

jetten wil langer bij jesse in de buurt blijven

1 like

Ik dacht dat je bedoelde dat je wel op hem stemde met ‘gok’ en Dasje als bijnaam voor hem :flushed:

2 likes

Haha nee die bijnaam heb ik zojuist van jou afgekeken

1 like

awww arme jongen!!!

1 like

Jezus een kwartier schorsing. Echt schiet eens op mensen ik wil morgen op tijd mijn bed uit

2 likes

Voorzichtig met je aantekeningen Kajsa

1 like

Hahaha jaaaa maar ik dacht je doet mee aan mijn bijnaam maar die gok was dus geen stem

Nou als ik op dit niveau andere mensen begrijp is het maar goed dat ik nog moet studeren voordat ik de TK in gestemd kan worden lol

2 likes

Haha nee dat sloeg nog op de satisfyer opmerking. Dit topic gaat soms te snel als je ook nog naar het debat wil luisteren.

3 likes

Als live verslag

Ik luister terug en ik maak mijn zinnen niet eens af ik lijk die Hermans van de vvd wel wat erg

2 likes

Duidelijk verhaal. Lekker kort ook​:joy::joy:

2 likes

Haha je hartelijk bedankt ook op het einde :joy:

3 likes

nou mensen je hoort het, tonight we purge

2 likes

was wel goede zet van het kabinet om af te treden een paar weken voor de verkiezingen want nu kunnen ze humble doen door te zeggen dat ze hun fouten erkend hebben door af te treden :crazy_face:

4 likes

Moet dat vannacht nog of kunnen we eerst nog even slapen en onze snack en alcohol voorraad nog even aanvullen? Ik vraag het voor een vriend

1 like

morgen is rutte het land al ontvlucht, the time is now #geenavondklok

Jaaaaa ik ben van de duidelijke verhalen

Samenvatting

Ik heb ooit met een meid een soort een semi fling gehad. Maar zij ging heel schizo lopen doen destijds dus daar had ik heeeelemaal geen zin meer in. Das nu 4 jaar geleden, tussentijds heb ik ook al mijn socials verwijderd maar sinds een maand zit ik nu weer op insta. Blijkbaar volgden er elkaar nog, in de afgelopen 4 jaar heeft ze ook herhaaldelijk mijn moeder berichten gestuurd met ja wilt u nevermind mijn nummer geven xxx heel gaar. Ik vond het al verdacht rustig maar nu kreeg ik net om 00:29 een insta dm dus daar ging het over en daarom maakte ik mijn zin niet af want dan gaat het verhaal verder in mijn hoofd beetje raar ding van mij

2 likes

Ik heb het eerder vandaag over die burgerlijke ongehoorzaamheid gehad he!!!

Waarzegger nevermind incoming

2 likes