Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Ik vraag me echt af waarom hij dit heeft verteld… Hij liegt over alles wat los en vast zat en er was 0 vermoeden bij de (rest van de) kamer dat dit aan de hand was. Versprak hij zich of was het een passief dreigement naar de lekker :face_with_monocle: :face_with_monocle:

8 likes

Nee maar zonder grap ik heb rond 19:00-19:30 afgesproken maar ik wil het debat ook niet uitzetten moet ik dan afzeggen

2 likes

Bij de VVD zijn Surinaamse broodjes bezorgd https://nos.nl/liveblog/2374962-wilders-tegen-rutte-u-staat-totaal-geisoleerd-rutte-ik-ben-niet-iemand-die-collega-s-belazert#UPDATE-container-52142982 via @NOS
edit: spuitelf

1 like

afbeelding

Ik ben er 100% van overtuigd dat dit de Surinaamse broodjes zijn. Zielige kip met chilisaus op een zacht bolletje. Minus de rode peper want dat is te heet.

8 likes

Waarschijnlijk ja godverdmm

1 like

JA LAAT DE VERKENNERS HOREN

1 like

LEKKER MARIJNISSEN

1 like

Oooo wat kut dit, is kaag nu verantwoordelijk voor kasja?

Rutte is FF forum ook aan het bijlezen

14 likes

Gewoon gaan, straks blijkt dit een uit de hand gelopen junograp te zijn

1 like

Ben heel benieuwd waar Marijnissen heen wil.

Waarom spreekt Kaag? Is daar een reden voor?

2 likes

4 likes

Imago van D66 verdedigen (Yes ik kan weer kijken)

2 likes
4 likes

Zoooo dat laatste statement van Kaag.

1 like

Iedere fractievoorzitter heeft nu 5 minuten spreektijd in de eerste termijn. Daarna antwoorden van de verkenners. Daarna tweede termijn waarin de fractievoorzitters weer mogen.

1 like

Zo is: hier scheiden onze wegen toch ook een leeg statement

5 likes

Omdat iedereen aan de beurt komt. Wilders mocht als eerste omdat hij het debat heeft aangevraagd, daarna op volgorde van de grootte van de partij.

1 like

We zijn gewoon nu pas bij de derde fractievoorzitter, omdat Rutte 3 uur nodig had om meer dingen te vergeten.

5 likes