Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

HET IS SJERRY

2 likes

Neeee joh dat is toch alleen iets voor proleten??

3 likes

Ja nou ja nou ja

2 likes

Het lijkt wel alsof de 3 partijen onder het vergrootglas andere mensen hebben neergezet om de grote klappen op te vangen zodat Flopke en Kwark met Kaag kunnen chillen

2 likes

Ze is gewoon buiten adem van dit slappe geouwehoer

Ben blij dat die zorgen nergens voor nodig zijn mevrouw de Kamervoorzitter giechelhiechel

Gelukkig gaat dit over groepen in de bevolking die met hun kids in armoede leven op de grond of buiten moeten overleven who cares laten we een grapje maken over dat zorgen nergens voor nodig zijn!!!

3 likes

Ik snap ook niet dat deze mensen er al 13 uur er zitten en niemand heeft snacks.

Ik zit al 13 uur te vreten: lunch, snacks, pre avond eten snack, avond eten, dessert, snacks nog meer snacks.

13 likes

popcorntje erbij nu we niet naar de bios kunnen :ok_hand:

1 like

Waar denk je dat al die schorsingen steeds voor nodig zijn?

1 like

Haha nou echt hoor! Ik ben pas sinds kort een debat kijker maar dit is mijn nieuwe corona hobby geworden

@Snoeptomaatje ja ik snap dat ze dan gaan eten plassen roken what ever maar dan alsnog zitten er toch nog lange zits tussen door. Als ik in een lang college of werk overleg zat dan zat ik tussendoor ook te kanen (kan ook aan mij liggen :joy:)

4 likes

Ja foef er zijn toch surinaamse broodjes besteld

1 like

Ja die moet ik niet hoor veel te pittig :joy:

1 like

Ze zijn al vermorzeld blob jetten

1 like

Inside info hier direct van Marijnissen. Hoe ruikt Jesse vandaag?

Nee kan ook bijna niet geloven dat al die aardappel kaasjes daar wel Surinaamse broodjes kunnen wegkanen

Of dat als iemand dan gestrest raakt door ondervraging dat je zo een brandend zacht scheetje laat 🥲

3 likes

Hahahaha hardop aan het lachen :joy:

1 like

HAHAHAHA waarom is het vooral dat ik dit voorstel bij wilders?

2 likes

Nee die eet dat soort dingen niet ‘doe mij moar een broodje croquet’

3 likes

huzarensalade want dat is oerhollands!!!

Hahahah ik nu ook :joy:

@Nevermind wilders heeft 1x een hap van een surinaams broodje genomen en zei toen bah dit is te buitenlands ik wil gewoon een breudje kaas

1 like

WILLEN WIJ MEER OF MINDER WITTE BOLLETJES KAAS

4 likes